בגן יבנה נערכים לקליטת תושבי נתיב העשרה

המועצה המקומית גן יבנה נערכת לקליטה של 24 משפחות מפונים ממושב נתיב העשרה שבעוטף עזה בבניינים של חברת ‘מבנים ונתיבים’

מחלקות המועצה המקומית גן יבנה החלו השבוע בהכנות לקראת קליטתם של 24 משפחות מפונים ממושב נתיב העשרה בעוטף עזה, באופן זמני, בבניינים של חברת ‘מבנים ונתיבים’ במערב היישוב. 

לקראת הקליטה הצפויה, כינס ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם סגניתו ירדנה אוקמן, מנכ”ל המועצה, אילן סויסה, את כלל מנהלי המחלקות והאגפים במועצה ובמתנ”ס, מתנדבים ועוד, לישיבת היערכות. 

במהלך הישיבה הוחלט לדאוג שמשפחות המפונים מהעוטף ירגישו כמה שיותר בבית תחת הביטוי – ביתנו, ביתכם!. במסגרת זו, יוקצו מצד המועצה 2 מבני ציבור לטובת פעילות טיפולית במשפחות ולטובת השמירה על חיי קהילה ופנאי של המפונים. 

לצד אלה, אגף החינוך יסייע בקליטת הילדים והוריהם במוסדות החינוך ביישוב, המחלקה לשירותים חברתיים תדאג לסיוע במיצוי זכויותיהם, סיוע בהתערות בקהילת גן יבנה, חיבור לתנועות הנוער ביישוב, אירועי תרבות ופנאי, חיבור למוקד העירוני ועוד. 

ראש המועצה, דרור אהרון: “מדובר במשימה ערכית חשובה, ערבות הדדית בין תושבי מדינת ישראל בימים של לחימה עצימה בדרום הארץ בעזה. מועצת גן יבנה נרתמת באופן מלא ומוחלט על מנת להקל את קליטת המשפחות בגן יבנה, לתמוך בהן, לספק את צרכיהן, לחזק את תחושת השייכות ולהפוך את השהייה של אותן משפחות ביישוב לטובה ומיטבית כמסורת קהילת גן יבנה”. 

מנכ”ל חברת ‘מבנים ונתיבים’, יובל עטיה: “חברת ‘מבנים ונתיבים’ אפשרה למשפחות מהעוטף לקבל דירות לשהות ללא תמורה במהלך המלחמה. חלק גדול ממשפחות המפונים התרשמו מאד מגן יבנה וכך במסגרת ההסכם מול המדינה, הקצינו את יתרת מלאי הדירות שלנו במיוחד לתושבי נתיב העשרה, אנו נעשה הכל כדי שתושבי נתיב העשרה ירגישו בבית ושתהיה להם קליטה קלה”. 

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן