בגיל 37: רועי גבאי נבחר לראש העיר החדש של יבנה | צפו בסרטון הניצחון

מנהיג חדש לעיר יבנה: רועי גבאי, בסך הכל בן 37, רושם הישג בתום חודשיים מורטי עצבים והופך לראש העיר החדש של יבנה. גבאי גבר בבחירות המיוחדות על מ”מ ראש העיר חיים מסינג שהחליף את גוב ארי ז”ל ועל שמעון עשור. את גבאי ליוו יועצים מוכשרים – בהם היועץ הפוליטי מתן וסרמן ויועץ התקשורת אודי טנא.

גבאי, נשוי ואב לשלושה, יו”ר האופוזיציה בארבע השנים האחרונות, עשור במועצת העיר. בעל ניסיון רב. בראיון שהעניק ל-דוד ארז יומיים לפני מועד הבחירות, שפך גבאי את ליבו והתייחס לכל ה”שמועות” והשאלות שעלו בהתייחס למועמדותו. “אני הימור בטוח” אמר גבאי. “לפעמים מנסים להשוות גיל מול ניסיון. זה לא עובד ככה. הסיפור הוא היכולות. עם 10 שנים כחבר מועצת העיר, שנתיים יועץ פרלמנטרי, שנתיים במשרד האוצר, שנה במשל”ט הקורונה ממשרד הבריאות, שנה במשרד ירושלים מרכז מורשת, מרצה לשעבר, מ”פ במילואים – זה לא ברור מאליו, אף אחד מהמועמדים מבלי לפגוע באף אחד… אתה יודע… הובלתי חיילים לקרב, דברים שאנשים במינימום צריכים להעריך. אמנם אני בגיל צעיר אבל אני בא עם המון רזומה שאחרים לצידי לא באים.

“אומרים צריך להיות סגן לפני. למה? סגן מקבל סמכויות אם ראש העיר לא נותן לו? למה – סגן מנהל את העיר? לא! גם לי וגם למועמדים האחרים התפקיד הזה יהיה חדש. אתה אף פעם לא מגיע לחלל – עד שאתה לא נוחת בפעם הראשונה בחלל. יש לי את הניסיון. תושבי יבנה יכולים להיות רגועים. אני אקח לצידי צוות מצוין, מנכ”ל מקצועי, כל התהליך הזה, כל החשיבה הזאת, כל השותפות הזאת – היא באה ממקום שאומר – זו הגישה האחרת, זו התפיסה, זה החדשנות. אני פותח היום דלתות למשרדי הממשלה – שאחרים לא יכולים לפתוח, ברמה חברית, אנשים שמכירים אותי ברמה אישית”.

גבאי הוסיף: “היו לי חודשיים מאוד קשים, אני לא ציפיתי בשום שלב שאני יעבור חודשיים כאלה. ניסו להכפיש בכל דרך. את המשפחה, אותי, את הפעילים שלי, את החברים, את השותפים… יצאתי לדרך בידיעה שלא יהיו לי חיבורים, כולם יתאחדו כנגדי כי כולם רוצים ב2023 להתמודד. מבחינתי אין אסטרטגיות – העיר זקוקה עכשיו למישהו שיוביל”.

והנה, כאמור יבנה בחרה במנהיג החדש שיוביל. ברכות מחדשות 08 – לתושבי העיר ובהצלחה לראש העיר החדש, רועי גבאי.

צילום: פייסבוק / יח"צ | סרטון באדיבות פורטל מיי יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן