באילת מציירים בטיחות בדרכים

התחרות מוקדשת לזכרה של גיא שביט ז”ל שנהרגה לפני כשנתיים בתאונת דרכים טרגית באילת

כחלק מהעלאת המודעות לאחריות אישית בבטיחות בדרכים, התקיימה זו השנה השנייה תחרות ציורים עירונית בהשתתפות תלמידי כיתות ה’-ו’ בבתי ספר היסודיים, בהובלה של  המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעירייה בשיתוף ארגון “רוטרי”.

גם השנה הוקדשה התחרות לזכרה של גיא שביט ז”ל, שנהרגה לפני כשנתיים בתאונת דרכים טרגית באילת, כאשר אוטובוס פגע בה בעת שחצתה את הכביש במעבר חציה.

 במוצאי שבת האחרונה (9.3) הוצגו 36 הציורים בתערוכה מרשימה, שהוקדשה גם היא לזכרה של גיא ז”ל והתקיימה במתנ”ס בית רובין, בהשתתפות משפחת שביט, ראש העירייה – אלי לנקרי, נשיא מועדון רוטרי אילת – עו”ד יורם שילה, מנהלת אגף החינוך בעירייה – מירי קופיטו, מנהלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים – מירב אזרזר, גורמי חינוך וקהילה, חברי ארגון רוטרי, תלמידים, מורים והורים. ב

מהלך האירוע הופיעו מרכז הריקוד של שרית קפון בו רקדה גיא ז”ל ומגמת המוסיקה של בית ספר התיכון ע”ש “גולדווטר” בו למדה גיא.

הפעילות הינה חלק ממיזם ארצי שמוביל ארגון רוטרי ישראל בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (רלב”ד) להעלאת המודעות דרך האומנות והיא מתקיימת באילת זו השנה השנייה כחלק מפעילות שמובילה העירייה הן בפעילות הסברה ומניעה באמצעות המטה העירוני לבטיחות בדרכים בשיתוף רכזות בטיחות בדרכים בבתי הספר והן בשיפור הסדרי התנועה. במסגרת המיזם התקיימו שיעורי הסברה בכיתות ושיח להעלאת המודעות ויישום הידע באמצעות אומנות הציור.

במקום הראשון מבין 36 הציורים, זכה הציור של נועה אוהנינה מבית ספר “תל”י הרי אילת” שהציגה את הבטיחות בדרכים דרך משקפיים. נועה תייצג את אילת בתחרות הארצית של רוטרי.

גיא שביט ז”ל לזכרה הוקדשה התחרות והתערוכה, נולדה באילת, ב-26.5.1999, בת בכורה למיכל ויואב ואחות גדולה לגל, אייל, איתי ומאיה. למדה בבית ספר היסודי “אלמוג” ובבית ספר התיכון ע”ש “גולדווטר” ותמיד היתה פעילה חברתית בתוך בית הספר ובקהילה.

עולם הריקוד היה כל עולמה של גיא שרקדה מגיל 4 ומרכז הריקוד היה ביתה השני. גיא היתה אדם של אנשים ומותה הטרגי ממש ליד הבית, כאשר אוטובוס  פגע בה בעת שעברה במעבר חציה הותיר עיר שלמה המומה, משפחה אחת שבורה ומסר אחד ענק גם לנהגים וגם להולכי רגל, להיות מרוכזים בכביש, ללא הסחות וללא ניידים ולהסתכל אחד על השני, הנהג על הולך הרגל ורוכב האופניים והפוך, זה מציל חיים.

זהו המיזם השני המתקיים במשותף על ידי ארגון רוטרי ואגף החינוך בעירייה. הראשון הוא מיזם הנואם הצעיר המתקיים כבר מספר שנים.

גם במיזם זה, מתקיימת תחרות עירונית של נואמים צעירים מקרב תלמידי כיתות ה’-ו’. הזוכה בתחרות העירונית מייצג את אילת בתחרות הארצית וכמעט מידי שנה יש לעיר אילת זוכה גם בתחרות הארצית.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן