את זה עוד לא ראינו: ליצן רפואי בלוויה

כפי שהיא הייתה חיילת שהתנדבה ונתנה את כולה, אני התייצבתי כמו חייל נאמן, עבורה עם כל הצבע של הליצנות הרפואית שלי, כדי לחלוק כבוד בדרכה האחרונה, כפי שוודאי הייתה רוצה.

אלכס גרובר – הליצן הרפואי המכונה פרופ’ צ’ימיצ’ורי הוא עולה ותיק מארגנטינה. גרובר, ליצן רפואי מטעם עמותת רופאי החלום בשערי צדק, אב ל-4 (כולל בת חייל בסדיר), הגיע ללוויה בהר הרצל של לוחמת מג”ב רוז אידה לובין

“שמעתי על הפיגוע בעיר העתיקה ושחיילת בודדה בארץ נדקרה ונפצעה קשה. זה לא עזב אותי. מהצוות במחלקה שמעתי בבוקר שאחרי, על בקשה מיוחדת של משפחתה: להגיע ללוויה בבגדים צבעוניים. היה לי ברור שדמות הליצן הרפואי שלי: פרופ’ צ’ימיצ’ורי – חייבת להגיע ללוויה של הצעירה הגיבורה”.

“יחד איתי הגיעו המונים. הלכתי בשקט יחד עם כולם. תוך כדי שאנשים מביטים בי ומחייכים, מהנהנים בראשם, כאילו רוצים לומר – תודה! כמה טוב שבאת! הבנתי שאני מצליח להביא את הצבע המיוחד שלי, מעבר לצבעוניות של הבגדים שלי, ואני בעצם מסמל את ההמשך, את הטוב, את החיים”.

שמעתי שהחיילת – רוז אידה לובין, מאוד אהבה את החיים, את הצבע והשמחה. באחד ההספדים אמרו עליה: “חיילת קטנה מלאת אנרגיה, צבעוניות ושמחה”. שמעתי גם את סיפורי הגבורה של רוז, אשר בשבת הנוראה התארחה אצל משפחה בקיבוץ סעד, וכששמעה שיש התרחשות, הבינה מיד שהיא צריכה להתייצב ולעזור איפה שצריך, עלתה על מדים ויצאה להגן על הקיבוץ! היא נתנה את האור שלה למדינה ואני הגעתי להאיר את דרכה האחרונה. כפי שהיא הייתה חיילת שהתנדבה ונתנה את כולה, אני התייצבתי כמו חייל נאמן, עבורה עם כל הצבע של הליצנות הרפואית שלי, כדי לחלוק כבוד בדרכה האחרונה, כפי שוודאי הייתה רוצה.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן