קבוצת ריצה ייעודית למילואימניקים הוקמה ברחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את התושבות והתושבים המשרתים במילואים ובני/בנות זוגם להצטרף לקבוצת ריצה ייעודית בעלות סמלית. אימון ניסיון והיכרות יתקיים ביום שלישי, 25.10.22, בשעה 20:30, בספורטק העירוני. להרשמה >>//bit.ly/3gdFpsQ

עיריית רחובות והחברה העירונית מעודדות אורח חיים בריא ומצדיעות לנשות ואנשי מערך המילואים, השותפים המלאים לשמירה על ביטחון מדינת ישראל. בימים אלה מוזמנות ומוזמנים כלמשרתות ומשרתי המילואים הפעילים, יחד עם בני/בנות זוגם, להירשםלקבוצת ריצה ייעודית שתיפתח במיוחד עבורם, בעלות סמלית של 100 ₪ לכל התקופה (8 חודשים), בהובלת מדריכה מקצועית ומוסמכת.  קבוצת הריצהעתידה להיפגש פעמיים בשבוע בספורטקהעירוני ברחובות: בימי שלישי, בין השעות 20:30 -21:30 ובימי חמישי בין השעות 19:00 -20:00. אימון ניסיון והיכרות יתקיים ביום שלישי, 25.10.22, בשעה 20:30.

לפרטים נוספים: 052-6064141, או אגף הספורט – 08-6683884

הרשמה דרך אתר החברה העירונית או בקישור הבא >>//bit.ly/3gdFpsQ

רחמים מלול, ראש העיר: “חשוב לנו לעודד אורח חיים בריא לכלל תושבי רחובות. יחד עם ההוקרה למשרתי המילואים – שילבנו את שתי המטרות הללו לפרויקט חדש של קבוצת ריצה ייעודית.אנו מזמינים אתכם להגיע ולהנות מריצה משותפת”.

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “זוהי קבוצה ייחודית שבה מתנדבות ומתנדבי  מילואים צה”ל ובני הזוג שלהם, הינם חשובים  ומוערכים מאד, וייצרנו להם את המקום לרוץ ביחד”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית:”החברה העירונית רחובות גאה להביא למתנדבות ולמתנדבים הפעילים בצה”ל ולבני ובנות זוגם, פעילות ספורטיבית ייחודית רק בעבורם – קבוצת ריצה. בעבורנו פעילות זו הינה המשך הערכה על מסירותם וגאוות היחידה של עירנו. אני מזמין את כל המילואימניקיות והמילואימניקיםלבוא ולרוץ ביחד ובכיף!”.

צילום: שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן