אשדוד: בתי ספר מבפנים

“אנחנו חייבים לפרגן למנהלים ולצוותי ההוראה על היוזמות המיוחדות בתחום הטיפוח והפיכת בית הספר למקום נעים יותר עבור ילדינו”, אומר מיכאל אלמקיאס, סגן מנהל אגף לוגיסטיקה ותפעול במינהל החינוך

מיכאל אלמקיאס, סגן מנהל אגף לוגיסטיקה ותפעול במינהל החינוך, שיתף אותנו בתמונות שצילם מתוך בתי הספר בעיר.

התמונות מספרות את התהליכים החדשים שעוברים מוסדות החינוך ואת התפיסה החינוכית שמובילות המנהלות במטרה לייצר סביבה חינוכית ידידותית וחווייתית.

“אנחנו חייבים לפרגן למנהלים ולצוותי ההוראה על היוזמות המיוחדות בתחום הטיפוח והפיכת בית הספר למקום נעים יותר עבור ילדינו”, אומר מיכאל אלמקיאס, סגן מנהל אגף לוגיסטיקה ותפעול במינהל החינוך, אשר אחראי על כל התחום הפיזי של מוסדות החינוך בעיר – אחזקה שוטפת ושיפוץ, הצטיידות, אבזור ורכש.

מיכאל, חובב צילום בעצמו, החליט שאת העבודה אשר נעשית בתוככי בית הספר, יש להראות גם לציבור הרחב.

“אנחנו דואגים שבית הספר יעמוד ברמת אחזקה נאותה ומציידים אותו בכל מה שדרוש לקיום תכנית הפעילות הפדגוגית, אך המנהלות לקחו את זה צעד קדימה והפכו את המוסדות למקום נעים ומעורר השראה” הוא אומר וסיפר כי החליט לצלם את המרחבים והחללים בתוך בתי הספר ולשתף בהם את הציבור.

מיכאל בחר עבורנו מקבץ אקראי של תמונות מבתי ספר שונים ברחבי העיר, בעיקר מתוך מוסדות ותיקים, כשהוא נותן לעדשה לספר את סיפור השינוי בצורה ישירה וללא מסננים.

שנה טובה, מוצלחת ופוריה לילדי העיר ולעובדי החינוך.

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מיכאל אלמקיאס

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן