אריה: "צריכים לגלות ערנות ודריכות לכול הנעשה סביבם"

עוזי הכוהן קולע בול | תחזית אסטרולוגית ליום הכיפורים והמשך השבוע לבני מזל אריה:

חשדנות, מתח וחוסר שקט נפשי יוצרים שבוע מתוח ורבים מבני מזל אריה צריכים לגלות בשבוע זה ערנות ודריכות לכול הנעשה סביבם. הקלף השבועי מלמד שבשבוע זה אתם חשים מאויימים ושאתם צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו הישג כזה או אחר שכבר נזקף לזכותכם. כמו כן, השבוע מומלץ להיעזר בחוכמתם של אחרים כדי לפתור ולקדם תהליך תקוע.

בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן "הסגר" להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה. השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה.

זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק ולכן אל תתעצלו לתת לזוגיות שלכם את מה שהיא צריכה לקבל. במידה ואינכם יכולים לעשות זאת לבד, פנו בבקשה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור וידריך כיצד עליכם לעשות זאת.

טיפ לשבוע טוב יותר: אל תזלזלו במה שהשגתם עד כה והביעו תודה – אל תשטו באהבהואל תמעיטו מערך עצמכם!!.

יום הכיפורים: אין לכם חשק לכול הבלגן הזה ואתם מתקשים להתחבר.לרוח הדברים. נסו להתעלות ולגלות אחריות אישית ומצאו את הדרך שלכם להתלחבר לאווירת יום הכיפורים בצורה ראוייה. שבוע מוצלח, צום קל גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!   

הכוונה רוחנית: היכולת לפתח את כוח האמונה, יאפשר לכם בשבוע זה להתחבר אל תחושת חוסר המוגבלות שאתם מחפשים. חפשו בגוגל "כוח האמונה" ובאו למלא את התודעה הרוחנית שקיימת בכם.

לחזרה לעמוד הראשי – לכתבה עוזי הכוהן קולע בול | תחזית אסטרולוגית ליום הכיפורים והמשך השבוע

לעמוד האסטרולוגיה באתר חדשות 08 לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן