ארבעה ספרים (וסופרים) לא רגילים

בתוך כל הכאוס, השינויים והמתח הנה 4 סופרים מיוחדים שביכולתם הקסומה יכולים לשאוב לעולמות קצת יותר נעימים, מרתקים, שבהם המתח שרקמו במילים, משמש דווקא כדי להפיג את המתח האמיתי בימים אלה.

עידן חדש מתובל בפנטזיה מרתקת- ארבעה ספרים (וסופרים) לא רגילים

בתוך כל הכאוס, השינויים והמתח הנה 4 סופרים מיוחדים שביכולתם הקסומה יכולים לשאוב לעולמות קצת יותר נעימים, מרתקים, שבהם המתח שרקמו במילים, משמש דווקא כדי להפיג את המתח האמיתי בימים אלה.

1. "אור בקצה קומראן", מאת עדייה שפירא
המחברת  (57) מתגוררת בישוב מי עמי, ליד פרדס חנה כרכור, יועצת ומורה רוחנית כבר מעל 30 שנה, כתבה את הספר בהתבסס על זיכרונותיה מגלגול קודם בתקופה עליה מסופר בספר- תקופת בית שני. בספר מגלים הקוראים את סודותיה של כת האיסיים שחיתה באזור קומראן. זיכרונותיה של המחברת מגלגול זה מעבירים ידע רוחני עטוף בפנטזיה ומסתורין מפיח חיים בתקופה עתיקה ומעניינת, במורשת של ישראל הקדומה. המחברת הינה מרפאה ומטפלת באמצעות תקשור ומטרתה בספר לחלוק כלים של ידע רוחני ומרפא לצעירים ומבוגרים.

2. "חיים חדשים", מאת רחל קטלה
מחברת הספר, תושבת נתניה, רק בת 20, כתבה ספר פנטזיה מרתק בו גיבורת הסיפור, נערה שמתחילה את שנת הלימודים, נשאבת אל מסע בתוך עולם מלא בקסם, ועומדת אל מול הרפתקאות עם סכנות, דרקונים עתיקים, קרבות, רעלים, חיות משונות חטיפות ובגידות.
טקלה, סטודנטית לספרות ותקשורת באונ' ת"א, שואבת את הקורא לעולם אחר, ונותנת את התחושה שגם בחיים האמיתיים, הכל אפשרי, וכל אחד יכול להיות מה שרק ירצה!

3. "ג'ין-פן", מאת חמי רון
המחבר בן ה-47 מתגורר במועצה מקומית לב השרון, רווק, כתב מעין אגדה על-גילית בספרון קצר, המבוסס על אהבה בלתי מותנית ובלתי תלויה, וכתוב באופן הפותח צוהר למחשבה רוחנית ואופטימית. מתאים הן לילדים, הן לבני נוער והן למבוגרים ומעורר תקווה בימים החסרים באופטימיות.

4. "חוכמת הזאב", מאת בני פרנס
המחבר מרמת גן, כבן 49, בחור מסוגר, גאון בחשיבתו ואומן בנשמתו, התקשה למצוא חברים בשל חוסר בשפה משותפת, ולאור כך מצא את עצמו חוקר בסקרנות סוגיות ברומו של עולם, שבני גילו בכלל לא נכנסו אליהן. הספר משלב בתוכו תחומים רבים כגון: פיסיקה, היסטוריה, פילוסופיה, אסטרולוגיה, אקטואליה ועוד. הוא מתנהל כדו-שיח בין אמיר, איש ההיי-טק המייחל לתשובות, לזאב שמהווה עבורו מנטור. שיחתם קולחת ומסקרנת לאורך כל הספר. הספר בעיקרו עוסק במשבר המשמעות המאפיין את התקופה הנוכחית וכפועל יוצא מכך, את המשבר הנוכחי הפוקד את המדינה.

 

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ | ראשית - FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן