ארבעה מגדלי מגורים ייבנו במקום קניון לב אשדוד

קבוצת צרפתי שמעון היא הבעלים של כלל הזכויות במתחם, לאחר שרכשה בינואר האחרון את זכויותיה של חברת יחד הבונים. שתי החברות רכשו במשותף את המתחם מחברת מליסרון ביוני 2020 תמורת 230 מיליון שקל.

קניון לב אשדוד הוותיק משנה את פניו: קבוצת צרפתי שמעון החלה לבצע את תכנית ההתחדשות ותבנה מתחם מעורב שימושים

החברה החלה להרוס את הקניון הוותיק ותבנה 4 מגדלי מגורים עם 532 יח”ד, וכ-15 אלף מ”ר בשטחי מסחר, תעסוקה, מרפאות, משרדים ומרכז קהילתי

קבוצת צרפתי שמעון החלה לבצע את תכנית ההתחדשות העירונית המקיפה במתחם של קניון לב אשדוד הוותיק הממוקם ברובע ה’ במרכז אשדוד. החברה החלה בהריסת את המבנה, ותבצע תכנית התחדשות משמעותית של פרויקט מעורב שימושים שיכלול 4 מגדלי מגורים עם 532 יח”ד, וכ-15 אלף מ”ר בשטחי מסחר, תעסוקה, מרפאות, משרדים, מרכז קהילתי ומסחר מלווה רחוב. הפרויקט יכלול מגוון רב של טיפוסי דירות בגדלים שונים, החל מדירות קטנות ועד דירות גדולות ומרווחות, שיתנו מענה לרוכשים מקהלים שונים. על התכנון אחראי משרד קיקה ברא”ז אדריכלים.

אבי צרפתי, מנכ”ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון, מציין כי “הקניון ממוקם במיקום אסטרטגי ומרכזי בלב העיר אשדוד, ברובע ה’ שעובר כיום תנופת התחדשות עירונית מקיפה. הוא רובע ותיק המאופיין בנגישות גבוהה וחיבור לצירי תנועה ראשיים של העיר. בכוונתנו לבנות במקום פרויקט מגורים חדשני, עם שילוב של שימושי תעסוקה ומסחר, בעל מאפייני תכנון ייחודיים וחדשניים בנוף העיר אשדוד, בדומה למרכזי ערים גדולות דוגמת תל אביב. הפרויקט ייבנה בשני שלבים. ההריסה של השלב הראשון שהחלה בימים אלה צפויה להימשך מספר חודשים, ולאחריה תחל הבניה שלו”.

קבוצת צרפתי שמעון היא הבעלים של כלל הזכויות במתחם, לאחר שרכשה בינואר האחרון את זכויותיה של חברת יחד הבונים. שתי החברות רכשו במשותף את המתחם מחברת מליסרון ביוני 2020 תמורת 230 מיליון שקל. קניון לב אשדוד הוא הקניון הוותיק ביותר בעיר אשר הוקם בתחילת שנות ה-90 בעיר, הקניון הוותיק נסגר סופית בחודש יוני 2023.

רגע לפני ההריסה, החברה קיימה במתחם הקניון מיצג פופ אפ גרפיטי “בונים חיים חדשים”, שבו עשרות אמני גרפיטי מהדרום ומכל הארץ הנציחו את ה-7 באוקטובר.

במיצג הוצגו בין היתר איור המנציח את הציור המפורסם “אור בקצה המנהרה” של מורן סטלה ינאי שהייתה שבויה בעזה; ציור המנציח את איזבלה גנדלין ז״ל שנרצחה ע״י החמאס במסיבת הנובה ברעים, ועוד. האמנים ציירו על קירות המבנה שמיועד להריסה והתקיימה תערוכה פתוחה לקהל הרחב בה ביקרו אלפי אנשים מהעיר ומחוצה לה.

 

◼️ לקבוצת חדשות  אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקיםלחצו כאן

צילום: צרפתי שמעון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן