“אסותא Lite” – מרכז רב תחומי לטיפול בעודף משקל בתל אביב

אסותא מרכזים רפואיים חונכת בימים אלה ברמת החייל את המרכז שינוהל על-ידי ד”ר מיכל כשר מירון, מומחית באנדוקרינולוגיה, השמנה וסכרת

אסותא Lite, המרכז הרב תחומי לטיפול בעודף משקל, ייתן מענה רפואי לאנשים בדרגות שונות של השמנה, ותחלואה נלווית. המרכז מציע למטופלים הערכה קלינית רחבה, הפניה להשלמת בירור רפואי נוסף אם נדרש, והצעת תכנית טיפול ולווי מותאמת אישית. כל זאת תחת קורת גג אחת עם המומחים הטובים בתחומם. השירות הינו פרטי.

מטרת המרכז היא להוביל תהליך ירידה במשקל באופן מבוקר, בטוח ובריא, בשילוב טיפול תרופתי למתאימים, תוך פיקוח רפואי, ובליווי מעטפת רב מקצועית מותאמת אישית, תומכת וזמינה.

במסגרת תוכנית הטיפול במרכז הרפואי, יינתן מענה הוליסטי, הכולל הערכה מקיפה של המצב הרפואי מבחינת השמנה וסיבוכיה, התייחסות להיבטים אנדוקריניים ומטבוליים, גורמי סיכון למחלות לב וכלי דם, יחס שומן שריר, והיבטים המשפיעים על תפקוד ואיכות חיים. ההערכה תכלול התייחסות גם לגורמים התורמים לבעיית עודף המשקל, כגון בעיות דום נשימה בשינה או בעיות אורטופדיות, והצעת בירור או התערבות מתאימים. התכנית הטיפולית תהיה מותאמת למצב הרפואי תוך שיח עם המטופל והצעת אלטרנטיבות, למשל התערבות בריאטרית במידה שרלבנטי.

כמו כן, לאורך תכנית ההתערבות המטופל זוכה לליווי על ידי הצוות הרפואי עם ליווי תזונתי אישי, וכן ליווי פיזיולוג, או ליווי רגשי למעוניינים בכך. כדי לאפשר למטופלים מקסימום זמינות וגישה לכלל השירותים – תתאפשר גם ביצוע הערכה ובדיקות בגישה מרחוק ובאמצעות שירות אסותא עד הבית.

השמנה היא מצב של עודף ברקמת השומן, אשר קשור לפגיעה באיכות החיים ולקיצור בתוחלת החיים. סיבותיה רבות ומגוונות וכוללות, בין היתר, גורמים גנטיים, סביבתיים וגם רפואיים. בעשורים האחרונים חלה עלייה תלולה בשעורי ההשמנה בעולם כולו. כ-20% מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל חיה עם השמנה, (BMI 30 ומעלה).

ד”ר מיכל כשר, מנהלת מרכז אסותא Lite, אסותא רמת החייל:  

“אני גאה להצטרף לאסותא מרכזים רפואיים ולהוביל את המרכז הרב תחומי לטיפול בעודף משקל באסותא רמת החייל. הטיפול בהשמנה דורש טיפול מקצועי בראייה רחבה, והבנת עומק של הפיסיולוגיה. מגפת ההשמנה נרחבת כל כך- מערבת נשים, גברים, אנשים בגילאים שונים, מצבי רקע רפואיים, ובדרגות חומרה שונות של עודף משקל- ולכן גם ברור שלא ניתן לטפל בכל האנשים באופן זהה. כמו כן דרושה כאן התייחסות אמפטית מצד הצוות, שכן חלק מהמטופלים פונים לעזרה רפואית אחרי ניסיונות עבר ואכזבות. זהו תהליך רפואי מאתגר ומורכב שדורש טיפול מקצועי מותאם אישית למטופל, ומחייב ליווי, על מנת להגיע ליעדים באופן בטוח וגם לשמר אותם לטווח ארוך, כשהמטרה היא שיפור הבריאות ואיכות החיים.”

ד”ר נעם פינק, מנהל אסותא רמת החייל:

“המרכז החדש לטיפול בהשמנת יתר שהקמנו באסותא, יאפשר הענקת טיפול מותאם אישית והוליסטי לכל אדם, ידע להתמודד עם מקרי השמנה מורכבים, ומהווה הוכחה נוספת לסטנדרט הטיפול והשירות הרפואי שאנו מעניקים. בריאות ושמירה על משקל גוף נאות, אחד הם. נמשיך לספק את שירותי הרפואה החדשניים, הטכנולוגיים והיעילים ביותר למען מטופלינו, גם בתחום חשוב זה של ההתמודדות עם מגפת ההשמנה העולמית.”

 

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: גדי סיארה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן