אמנון סעד: ״מאז כניסתי לתפקיד אני פועל לקידום ההתחדשות העירונית”

עמרי פלדמן, ראש מינהלת להתחדשות עירונית:״הבאנו את מיטב המומחים בתחום התחדשות עירונית, כדי להציג לתושבים מידע מדויק ומקצועי, בכל הקשור להכנות לקראת, וכן במהלך, פינוי-בינוי״.

ביהוד מונוסון ניכר השינוי בהנהגת העיר ובהתקדמות גם בהיבט הנדל”ני.

הרצאה נוספת בסדרת ההרצאות מבית המינהלת להתחדשות עירונית, התקיימה אתמול, במעמד ראש העיר אמנון סעד, בנושא: ״חלון להתחדשות עירונית: היבטים כלכליים ושמאיים בהתחדשות עירונית”.

האירוע משך קהל רב של תושבים ועשרות מהם נכחו במפגש שכלל הצצה ייחודית לתהליכים השמאיים והכלכליים הקשורים בתהליך פינוי-בינוי, אשר תופס תאוצה ביהוד-מונוסון.

השבוע בישרנו על התקדמות משמעותית בפרויקט פינוי-בינוי במתחם בן צבי-כצנלסון, לבניית 1083 יחידות דיור חדשות בעיר – ורבות הודות למתן עדיפות בנושא על ידי ראש העיר.

״מאז כניסתי לתפקיד אני פועל לקידום ההתחדשות העירונית, תוך שיתוף פעולה והדדיות עם הגורמים השונים”, אמר אמנון סעד ראש העיר החדש.

“האצת ההתחדשות העירונית מחייבת אותנו לצייד את התושבים בכלים ובמידע ככל הניתן, על מנת להכין אותם כראוי לתהליך המשמעותי בחייהם. רק כך נשיג עבודה משותפת של הדיירים, היזם והעירייה״.

על החשיבה מאחורי הקונספט של סדרת הרצאות בתחומים מגוונים וחשובים שקשורים בפינוי-בינוי, מספר עמרי פלדמן, ראש מינהלת להתחדשות עירונית:

״הבאנו את מיטב המומחים בתחום התחדשות עירונית, כדי להציג לתושבים מידע מדויק ומקצועי, בכל הקשור להכנות לקראת, וכן במהלך, פינוי-בינוי״.

בהרצאה אמש, הרצה השמאי נועם דניאל דעבול – במהלכה הוצג דו״ח כלכלי מקיף על מצב ההתחדשות העירונית באזורנו. כמו כן, נדונו לעומק עלויות היזם בפרויקטים שונים, הוסברו הטבות מיסי המקרקעין הרלוונטיות לפרויקטים, ולסיום – הוצגו דוגמאות מעשיות לתמורות אפשריות לדיירים.

שמעון בונפיל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחדשות עירונית:

״תגובות המשתתפים היו חיוביות ביותר, כאשר רבים ציינו את חשיבות המידע שהוצג עבור קבלת החלטות וההכנות הנדרשות לקראת מימוש הפרוייקטים. ההרצאה היא חלק ממאמץ רחב יותר להגביר את המודעות וההבנה של התושבים בנושאי התחדשות עירונית, ולאפשר להם להיות שותפים פעילים בעיצוב עתיד שכונותיהם״.

 

◼️ לקבוצת חדשות – יהוד מונוסון בלבד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יהוד מונוסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן