אמיתי כהן יזם אירוע לכבוד אורי אריאל לציון 23 שנותיו בפוליטיקה הישראלית: "תודתנו נתונה לו בשם תושבי העיר רחובות והעומד בראשה רחמים מלול"

במלון גני ירושלים בבירה נערך אירוע מיוחד של "פורום דתי לאומי – רחובות" ובמרכזו הוקרה לכבודו של השר לשעבר אורי אריאל עם סיומן של 23 שנה בפוליטיקה הישראלית. מי שהיה אמון על כך ויזם את ההפקה הוא יו"ר דירקטוריון חוויות, אמיתי כהן שהיה יועצו של אריאל בעבר.

"כולם מרגישים שייכים לאורי אריאל החל מאנשי ההתיישבות, הגרעינים המשימתיים ועד מוסדת החינוך, מתנדבי השירות לאומי אזרחי ותנועות הנוער", אמר אמיתי כהן. "גם אנו בעיר רחובות הרגשנו שאורי סייע לנו רבות בחיזוק והקמת המוסדות הציבורים וביניהם הקמת המכינה הקד"צ שובו אחים ועוד. תודתנו נתונה לאורי בשם תושבי העיר רחובות והעומד בראשה רחמים מלול, על עשיה מבורכת לאורך השנים".

באירוע המיוחד השתתף גם ראש עיריית ירושלים משה ליאון שבירך אותו על פעילותו בעשרות השנים האחרונות, הזמר דדי גראוכר והשר לשעבר אלי ישי. הזמר החסידי מנדי ג'רופי הרקיד את הקהל.

"אני שמח ונרגש להיות יחד עם כל חבריי שהגיעו לערב הצדעה מיוחד למפעל ההתיישבות", אמר השר לשעבר אורי אריאל, "לשמחתי, בשנים האחרונות, הצלחנו להגדיל את מספר המתיישבים ולחזק את אחיזתנו בארץ ישראל כולה. זכינו להקים יישובים רבים, גרעינים משמתיים, מכינות קדם צבאיות, מבני ציבור וכל זאת בזכות עם ישראל הנפלא שלנו והיד עוד נטויה.

אך עם העשייה וההתפתחות סביב התיישבות תמיד נזכור ונחזור. כן, כולי תקווה בלב כי בקרוב נזכה לחזור לגוש קטיף וליישובים מהם גורשנו. מכאן, אני גם קורא לממשלה, וגם לכנסת לפעול – זהו זמן זמן ריבונות! ריבונות בהר הבית, וריבונות בזהות היהודית בארץ ישראל. אין ספק, כי אתגרים רבים עוד לפנינו. עלינו להתקרב ולקרב ולהפסיק את השיח הרעיל בקרבנו. בהזדמנות זאת, אני רוצה להודות לחבריי שליווי אותי בתפקידיי השונים החל מגוש אמונים ועד הקמת תנועת ההתיישבות. בע"ה אמשיך לפעול למען ארץ ישראל, תורת ישראל ועם ישראל".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן