אלפי משתתפים בצעדת האביב של רחובות – צפו בגלריית התמונות

אלפי משפחות הגיעו להשתתף היום בצעדת האביב של רחובות, שהפיקה החברה העירונית. את באי הצעדה, שנערכת בסימן 70 למדינת ישראל, קיבלו הבוקר (רביעי) באתר הפרדסנות חניכי בימת הנוער של החברה העירונית כשהם מחופשים במלבושי עדות ישראל ולראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון.

על פי הערכת העירייה, כ-5,000 צועדים וצועדות, משפחות וילדים השתתפו בצעדה ונהנו מתחנות פעילות והפעלה שהתפרסו לאורך כל המסלול. ראש העיר רחמים מלול הגיע לאתר הפרדסנות, מקום ההזנקה יחד עם מנכ”ל העירייה דורון מילברג, מנכ״לית החברה העירונית יוספה חליבה ומנהל אגף הספורט איציק עובדיה. עוד היו מנהלי בימת הנוער אילן גרזי וז׳אק זרביב ומנהל מחלקת האירועים שלמה טולדו. את פניהם של הבאים קיבלו ילדי בימת הנוער של החברה העירונית לבושים לפי עליות מתולדות המדינה ומלבושי עדות השונות ורבים אחרים שהתחפשו לדמותו של דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן