“להזכיר שכוחנו באחדותנו”: אלפי משתתפים באירוע הצדעה לגיבורות וגיבורי אופקים

אלפי משתתפים בערב ההוקרה לגיבורות וגיבורי העיר שנערך בסוף השבוע; מיטב האמנים עלו בזה אחר זו וריגשו עם קטעי מעבר המספרים את סיפורי הגבורה של העיר

רגע לפני ציון יום השנה לאירועי השבעה באוקטובר, בסוף השבוע שעבר (חמישי), 05.09.24, קיימה עיריית אופקים באמצעות חברת אופקטיבי אירוע הצדעה לגיבורות וגיבורי העיר. אלפי משתתפים פקדו את האצטדיון העירוני ולקחו חלק בערב המרגש והמאחד שהתקיים סביב גבורת בנות ובני העיר. 

את הערב הנחתה הזמרת והשחקנית נופר סלמאן שפתחה עם דברים מרגשים אודות הבוקר של השבעה באוקטובר ועשרות התושבים שיצאו להלחם ברחובות העיר בגבורה רבה. במהלך הערב הופיע הזמר גלעד שגב עם שירו המרגש שכתב על העיר אופקים כאשר ברקע הוקרן הקליפ שצולם בעיר בהשתתפותם של משפחות השכול. בהמשך, הוקראו סיפורי גבורה שנכתבו על ידי תושבות ותושבי העיר שנלחמו או בנות ובני משפחותיהם של הנופלים בקרבות העיר. 

לאחר מכן, עלתה לבמה ירדנה ארזי והקדישה את השיר “בואי אמא” לפקד עמית גור- מפקדת חבל אשכול במג”ב דרום, אשר הצילה בשבעה באוקטובר חיים רבים. לאחר מכן ביצעה את השיר “הביתה” בזמן שעל המסכים הוצגו תמונות החטופות והחטופים. 

בסיום הערב עלה להופיע כוכב הנוער העולה, ששון שאולוב שהקדיש את השיר “מדינה כואבת” לנופלות ולנופלים והניף את דגל גולני על הבמה וסחף אחריו את המשתתפים. 

מנהלת אגף תרבות, עליזה דנינו: “רגע לפני שנציין את אירועי הזיכרון לאותו יום ארור, בחרנו להפגיש יחד את תושבות ותושבי העיר לערב מגבש ומאחד שיזכיר לנו שכוחנו באחדותנו. תושבות ותושבי אופקים יצאו להלחם כדי להציל את העיר וגבורתם תסופר ברחבי אופקים עוד דורות רבים. כעת, פנינו לאירועי ההנצחה שיוקירו וינציחו את יקירנו שקיפחו את חייהם בהגנה על העיר ועל מדינת ישראל”.

 

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן