אלי לנקרי, ראש עיריית אילת: “עוצרים את החרם הבא”

לדברי לנקרי, “השנה החלטנו לעשות מעשה גם במהלך חופשת הקיץ, ובשיתוף עם משרד החינוך, אגף שפ”י, מינהל חברה ונוער, המשרד לביטחון לאומי, תוכנית ‘360’ וכל הגורמים הרלוונטיים אנו מובילים קמפיין למניעת דחייה וחרם”

ראש עיריית אילת אלי לנקרי חושף קמפיין הקורא לעצור את תופעת החרם הארורה.

לדבריו, “בשנים האחרונות אנו עדים להתרחבות מדאיגה של תופעת החרם והדחייה החברתית בקרב ילדים ובני נוער. בהמשך לפעולות הרבות שאנחנו נוקטים בנושא, כמו התוכנית לסובלנות וקבלת האחר שהכנסנו למוסדות החינוך בעיר, השנה החלטנו לעשות מעשה גם במהלך חופשת הקיץ, ובשיתוף עם משרד החינוך, אגף שפ”י, מינהל חברה ונוער, המשרד לביטחון לאומי, תוכנית ‘360’ וכל הגורמים הרלוונטיים אנו מובילים קמפיין למניעת דחייה וחרם.

הקמפיין פועל במסגרת התוכנית הייחודית שלנו ‘קיץ בטוח באילת’, המעניקה פלטפורמה ליצירת תוכן חברתי-ערכי ופרסומי לטובת הגברת ידע ומודעות לתופעה בקרב בני נוער והוריהם.

אחרי עבודה מאומצת, אני שמח לבשר שהשבוע נראה את הפרסומים בכל רחבי העיר. תודה גדולה לעופרה בוארון, מנהלת מחלקת הנוער, ולכל השותפים והעוסקים במלאכה”.

אולי יעניין אותך גם: החגיגה הכפולה של ראש עיריית אילת, אלי לנקרי

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-הבמה הפוליטית >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: פייסבוק אלי לנקרי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן