אליפות ישראל בטניס שולחן תתקיים בארנה שבירושלים

אליפות ישראל בטניס שולחן תתקיים בבירה ותוקדש לזכרו של בן העיר רס"ל בן זוסמן ז"ל שנפל בקרב בצפון רצועת עזה

אליפות ישראל בטניס שולחן תיערך לראשונה בירושלים בתמיכתה של עיריית ירושלים, שהעמידה לאירוע את היכל ה"ארנה" ירושלים. בעירייה מאמינים כי המיקום המיוחד בו תיערך האליפות יביא את הטורניר החשוב לשיאים חדשים.

 

הטורניר השנה יתקיים לזכרו של רס"ל בן זוסמן ז"ל, לוחם מילואים בן ירושלים, שנהרג ב-3 בדצמבר 2023 בעת שנלחם במחבלי חמאס בצפון רצועת עזה.

 

בן התגייס למילואים עוד בטרם נקרא בצו 8. בצהריי ה-7 באוקטובר הוא הגיע ליחידתו והתעקש להשתבץ לתפקיד משמעותי בלחימה ובהגנה על הארץ. כזה היה בן: ערכי, ממוקד, נלהב ובלתי מתפשר בהגשמת המטרות שהציב לעצמו.

 

עוד לפני שבן הפך לחייל קרבי, הוא היה ספורטאי טניס שולחן נלהב ובעל דירוג לאומי. בן התחיל לשחק טניס שולחן בגיל 9, הפך במהרה לשם דבר בסבב הנוער בירושלים והשתתף באליפות ישראל. חבריו מספרים שככל שרצה לזכות בטורניר, התשוקה שלו להצלחה מעולם לא באה על חשבון ההתייחסות לעמיתו במשחק בכבוד ובידידות.

האירוע שייערך בין ה-2 ביולי 2024 ל-5 ביולי 2024, יכלול כ-750 שחקנים מכל הגילאים והקטגוריות שצפויים לקחת חלק באליפות ישראל בטניס שולחן השנה. בטורניר השנה ייערכו קטגוריות משחקים בכל הגילאים לגברים ונשים מגיל 9 ועד 80. ביום שישי, 5 ביולי, יתקיים משחק גמר של טורניר אליפות ישראל, שבסיומו ייערך טקס סיום מיוחד ומרגש.

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "התרגשתי לשמוע את סיפורו של בן ז"ל שהיה שחקן טניס שולחן מצטיין מירושלים. בן, אנחנו לא שוכחים אותך, אתה איתנו תמיד. לוחם, ספורטאי, מנהיג, ומעל הכל אדם שהוא דוגמא ומופת לרבים מאד. אנחנו כולנו מחבקים את המשפחה ולצידכם כאן תמיד. כולם מוזמנים להצטרף אלינו ולהנות מחווית ספורט מיוחדת ומתחרות, שבדומה לתחרויות ספורט בינלאומיות וארציות רבות אחרות, מוצאת גם היא את דרכה לבירת הספורט של מדינת ישראל."

 

לירון כרמל, יו"ר איגוד טניס שולחן בישראל: " אנו גאים לערוך השנה את התחרות בעיר ירושלים, בירת ישראל. אני חושב שבימים אלה זאת זכות אדירה שנפלה בחלקנו ותודות לשיתוף הפעולה של העירייה, ושותפים נוספים, נקיים האירוע הגדול ביותר שידע ענף טניס השולחן בישראל. אנו מצפים ומקווים לראות קהל רב מכל קשתות האוכלוסייה שיבואו להפנינג תוסס שכולו טניס שולחן עם טובי הספורטאים בישראל. אני מבקש להודות למשפחת זוסמן על הסיוע, קבוצת קומטק, וכמובן לצוות האיגוד בראשות המנכ"לית, קרין פלג נוימן על העבודה הרבה והמושקעת לאירוע".

 

יו"ר הטוטו, שבתאי צור: "הטוטו גאה להיות נותן החסות הראשי והרשמי של אליפות ישראל בטניס שולחן, שתיערך השנה לזכרו של רס"ל בן זוסמן ז"ל. דווקא בעת הזו לעיסוק בספורט ולהמשכיות של הספורט יש חשיבות הרבה מעבר לניצחונות, להפסדים, לגביעים ולמדליות. זוהי הזדמנות ייחודית להגיע לארנה בירושלים כדי לכבד את זיכרו של בן ז"ל וגם ליהנות מחוויית ספורט איכותית"

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: בן זוסמן ז"ל. קרדיט באדיבות המשפחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן