אליסה ברון חתמה לעונה נוספת בהפועל לב ירושלים

ברון הינה בכירת השחקניות הישראליות בליגת העל והובילה את הפועל לב ירושלים לזכייה היסטורית בגביע המדינה והעפלה לגמר הפלייאוף, שם סיימה כסגנית אלופת המדינה

הפועל לב ירושלים, מודיעה כי קפטנית הקבוצה בעונת הבכורה בליגת העל, אליסה ברון, תמשיך לעונה נוספת בשורות מחזיקת גביע המדינה.

 

 

אליסה ברון (1.78, 32), בכירת השחקניות הישראליות בליגת העל, הובילה את הפועל לב ירושלים לזכייה היסטורית בגביע המדינה והעפלה לגמר הפלייאוף, שם סיימה כסגנית אלופת המדינה.

ברון, שחקנית נבחרת ישראל, סיפקה להפועל לב ירושלים בעונה הקודמת 18.3 נקודות, 7.5 ריבאודנים, 4.2 אסיסטים ו-2.8 חטיפות בממוצע למשחק. המשכיות של נכס משמעותי כאליסה בקבוצה, בנוסף להחתמתה של לימור פלג כמאמנת ראשית, יונתן נוה כעוזר המאמנת, והשחקניות שיר תירוש והודיה קבדה, הינה הצהרת כוונות משמעותית של המועדון שמבטיח לעצמו את ההמשכיות של הסגל והכוכבות המשמעותיות ביותר שהיו בעונה הראשונה והמוצלחת מאד של הקבוצה הירושלמית בליגת העל.

נטע אבוגוב יו”ר קבוצת הפועל לב ירושלים אמרה “אני שמחה מאד שאליסה ממשיכה איתנו לעונה נוספת. אליסה היא לא רק שחקנית מצויינת שהובילה אותנו להישגים בעונה הקודמת, אלא גם שחקנית ערכית שמביאה לידי ביטוי את ערכי המועדון על המגרש ומחוצה לו.”

אליסה ברון מסרה: “הפועל לב ירושלים היא קבוצה שהפכה בית עבורי. הגענו להישגים נהדרים בעונה האחרונה, שחייבים לזכור שהיתה העונה הראשונה של המועדון הזה בליגת העל ואני בטוחה שיחד עם השחקניות הנוספות בקבוצה נצליח להגיע להישגים יפים גם העונה. אני מצפה לה מאד.”

לימור פלג, המאמנת הראשית של הקבוצה מסרה: “אני מאוד שמחה על ההחתמה של ליס לעונה נוספת בהפועל לב ירושלים. אין ספק שהניסיון היכולת והאופי שלה מדברים בעד עצמם. יש לה חלק מאוד גדול מכל מה שהשגנו שנה שעברה ושואפים להשיג גם השנה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עודד קרני איגוד הספורט הישראלי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן