אליאב מזגני מצטרף לסהר פינטו במרוץ לראשות גדרה

אליאב מזגני מצטרף לסהר פינטו וסיעת גדרתים במירוץ לראשות גדרה!!

אליאב מזגני מצטרף לסהר פינטו וסיעת גדרתים במירוץ לראשות גדרה.

ברשומה שהעלה ברשת החברתית ציין מזגני, “שנים ארוכות אני פועל בהתנדבות כחבר מועצה למענכם, למען גדרה ולמען תושביה. צברתי ניסיון רב ערך והבנה עמוקה של צרכי הקהילה שלנו. קיבלתי את התמיכה שלכם בכל מקום והיא זאת שנתנה לי את “הדלק” לפעול למענכם. לאחר שישבתי עם כל המועמדים והמועמדות לראשות, ובחנתי באומץ את כל האפשרויות, תוך דאגה מזוקקת לקהילה שלנו, בחרתי בסהר פינטו! בעיניי הוא האדם המתאים להוביל את גדרה. בחירתי בו היא הצבעה למנהיגות שמניעה את הקהילה, ניסיון, תשוקה ומחויבות. פינטו מביא אתו יכולות, נחישות ומקצועיות.

“לראייה, עד היום פינטו קידם עשייה קהילתית ענפה במסגרות רבות בלי תקצוב מהמועצה. לאחר כ-13 שנים של התנדבות מסורה, היום אני מצטרף בשמחה, בגאווה ובלב שלם לתנועת הגדרתים. אני מודע לחשש מהשינויים אך בוחר לכבד את העבר ולחבק את העתיד!! אני קורא לכל תושבי גדרה, בואו איתי, אמצו את רוחות השינוי הכירו מקרוב את פינטו והגדרתים. רק ביחד, נוכל לעשות שינוי וליצור קהילה חזקה ומאוחדת, קהילה שכולנו יכולים להיות גאים בה ולקרוא לה בית”.

סהר פינטו: “שמח על הצטרפותו של חבר המועצה המצוין אליאב מזגני לתנועת הגדרתים, ועל התמיכה בי בבחירות לראשות המועצה! אליאב איש של עשייה ונתינה, מקצוען עם לב זהב. איש של אנשים! זהו חיבור חשוב מאוד בדרך לניצחון והצעדתה של גדרה קדימה!”

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: פייסבוק אליאב מזגני

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן