אלו חוויות יבחרו תושבי רחובות בשנת תשפ”ה? 

כ-140,000 מבקרים בוחרים ברשת חוויות ומשתתפים בחוגים ובפעילויות במהלך השנה.

היום (יום רביעי 10.7.24) נפתחה ההרשמה לחוגים לשנת תשפ”ה 2024-2025 ברשת חוויות אשר נערכה לעלייה בביקושים, ייפתחו השנה חוגים חדשים, מגוונים ומיוחדים ביניהם חוג בינה מלאכותית, עיצוב גרפי, גיימיניג, פיתוח אפליקציות, אילוף כלבים, אימוני כושר לילדי הגן, יצירה, שחמט, רופאים צעירים ועוד.

 

 

שומרים על החוסן והשגרה

ברשת מציינים כי בשנה האחרונה וחרף אתגרי המלחמה, כחלק מחיזוק החוסן האישי והקהילתי התקיימו אלפי פעילויות ובחוגים נשמר הרצף והשגרה והקבוצות הגיעו להישגים ואף זכו בתחרויות ארציות. בנוסף בוצעו השקעות ופיתוחים, נפתח מרכז חצרות המושבה, ספרית רון ארד, רשת בתי הקפה “שווים בקפה” בשוויץ המדע ובשוויץ רחובות החדשה ושופצו האולם הרב תכליתי בקרית משה, הבריכה ההידרותרפית וחצרות מעונות “צעדים”.

 

 

ואיזה תכנים חדשים מציעה הרשת?

הפעילויות לגיל השלישי מתרחבות ויפתחו חוגים נוספים בבוקר בניהם חוג התעמלות בריאותית במרכז פסגת המדע, מועדון שבועי של משחקי שולחן במרכז שוויץ המדע, מועדון למידה טכנולוגית בנושאי מחשב והעשרה במרכז קרית משה, הרצאות ומפגשי זמר עברי עם התנ”ך, ההסטוריה, הערכים והחוויה עם ד”ר יוסף פריאל בשוויץ המדע.

גם פעילויות התרבות לילדים יתרחבו ויפתח מועדון תרבות לגיאי גן חובה עד כיתה ג’ במהלכו יצפו ב-6 הצגות במהלך השנה ומועדון גן עם אמא/אבא יתרחב למרכזים נוספים ברחבי העיר.

 

חוויות – הבית שלכם בקהילה

רשת חוויות נותנת מענה למגוון האוכלוסיות בעיר ומתאימה את החוגים והפעילויות לכל שכונה ושכונה.
והשנה במרכז מהות למגזר החרדי יפתחו בנוסף, חוגי התעמלות קרקע לילדים, חוג כישורי חיים ומועדון גיל הזהב לגברים.
לילדים עם צרכים מיוחדים בגילאי 8-14 יפתח מועדון נוסף וחדש במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה “שלישי חוויותי”, בו יפגשו המשתתפים למפגש חברתי ויקבלו חוגים שונים כגון: מפגש עם בעלי חיים, סיפור בתנועה, אומנות, בישול ועוד.

גולן ביטון, מנכ”ל הרשת:

“במהלך שנת הפעילות וחרף אתגרי המלחמה, עשינו את כל המאמצים לשמור על השגרה שחשובה לחיזוק החוסן הקהילתי והאישי וזה בזכות הנהלת הרשת, העובדות והעובדים המסורים, שפועלים סביב השעון גם בשנת הפעילויות וגם בחופשים, על מנת לפתח חוויות חדשות ולייצר תוכן איכותי. הצוותים שלנו חיים את השכונות והתושבים ומהווים את הבית של הקהילה. גם בשנה הקרובה נמשיך בשיתופי הפעולה, בבניית קהילות חזקות ובהתאמת התכנים לאופי של כל שכונה ושכונה. אני רוצה להודות למאות אלפי תושבים שנותנים בנו אמון ורואים בנו את הבית הקהילתי, לראש העיר מתן דיל שרואה בחשיבות של הרשת והקהילה ותומך לחיזוקה יום יום, ליו”ר הדירקטוריון היוצא חבר המועצה אמיתי כהן שבחמש שנים האחרונות קידם את הרשת ויחד הצמחנו אותה לגבהים חדשים, לחברות וחברי הדירקטוריון שנותנים מזמנם למען התושבים והרשת וכמובן למנהלים והמנהלות, לצוותי משפחת חוויות שעובדים מכל הלב ונותנים הכל למען הקהילה ולמתנדבי ומתנדבות הרשת שהם הלב הפועם”

לפירוט החוגים והרשמה לחצו כאן.

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן