אלון דוידי, ראש עיריית שדרות: “הגנרלים שלנו התעייפו! הפעם הזו מנצחים. לא מגמגמים, לא מתדרכים ולא מתבלבלים. מנצחים ומשמידים!”

את הדברים אמר דוידי במהלך ביקור של יו”ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ שהגיע לעיר שדרות

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי פגש את יו”ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ שהגיע לעיר והודה לו על עמידתו האיתנה לצד העיר ותושביה ותמיכתו בדרישה להשמדת החמאס.

“תודה על היותך איתנו ולצידנו בהתמודדותנו עם שלל אתגרים ועם דרישתנו להשמדת החמאס. ברכות על תגובה הולמת ביו”ש באמצעות הקמת ישובים. ככה מנצחים”, אמר לשר.

 

בהמשך דבריו השמיע ביקורת כלפי ההתבטאויות השונות מפי בכירים במערכת הביטחון בדבר סיום שלב הלחימה העצים.

“שמעתי את כל התדרוכים של הגנרלים שהתעייפו ומדברים על סיום השלב העצים בלחימה. אז לכם גנרלים עייפים אני אומר – בואו לקבל עוצמה מהתושבים כאן. שגם כשכואבים וסובלים נמצאים כאן כי הם נחושים. נחושים לחיות בביטחון. הביטחון לא יושג בתדרוכים כי אם בהשמדה, במחיקת החמאס ובמחיקת סינואר. אסור שיצא חי מהמערכה הזו. אני מתחנן בפניכם גנרלים, אזרו כוח”, אמר דוידי.

 

בסיום דבריו פנה לממשלה וראש הממשלה בדרישה להכריע את החמאס באופן חד משמעי.

“ראש הממשלה, אמרתי לך מספר ימים לאחר ה-7.10 כי ההיסטוריה תשפוט אותך ואני אומר זאת שוב. הפגן עוצמה, מנהיגות ואמונה. אנו רוצים את החטופים בבית ותפללים לשובם. אנו כואבים את הנופלים, מנחמים את המשפחות ובכל מקום שומעים את הדרישה – הפעם הזו מנצחים. לא מגמגמים, לא מתדרכים ולא מתבלבלים. הפעם הזו מנצחים ומשמידים!

בשביל מדינת ישראל בשביל תושבי הצפון ויהודה ושומרון וכל אזרחי ישראל שרוצים לחיות בשלום ובבטחון, במדינה שלנו בעם שלנו גם מותר בקדוש ברוך הוא”

 

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית שדרות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן