אלה שבעת חברי סיעת “אור עולה ברמלה” בהובלת אורלי ארביב

חברת מועצת העיר רמלה, אורלי ארביב העומדת בראש סיעת “אור עולה ברמלה” חשפה את הנבחרת שאיתה היא מתמודדת למועצת העיר בבחירות המוניציפליות הקרבות שייערכו ב-31/10/23 – ואלו הם המועמדים מטעמה >>

חברת מועצת העיר רמלה, אורלי ארביב העומדת בראש סיעת “אור עולה ברמלה” חשפה את הנבחרת שאיתה היא מתמודדת למועצת העיר בבחירות המוניציפליות הקרבות שייערכו ב-31/10/23 – ואלו הם המועמדים מטעמה >>

אורלי ארביב
יו”ר הסיעה, משנה לראש העיר רמלה ויו”ר מעמד האישה בעיר
בעלת תואר ראשון במינהל עסקים, דירקטורית ויועצת לדירקטורים. חברת מועצה משנה לראש העיר ויו”ר קידום הועדה למעמד האישה, סמנכ”לית כספים בחברה לתכנון תשתיות. בצה”ל שירתה כראש לשכה. עבדה במגוון של תפקידים בכירים במשרדי הממשלה השונים, ביניהם: לשכות שרים, ועדות מחוזיות ועוד. מנהלת בכירה באחת מהחברות הגדולות בתחום התשתיות מזה שני עשורים.

לדבריה, “במקביל לתפקידי כסמנכ”לית כספים בחברה לתכנון ותשתיות, כיהנתי במשך כשמונה עשרה שנים בתפקיד יו”ר ועד ההורים העירוני ברמלה, ובהמשך כיועצת ראש העיר לענייני חינוך. התפקיד היה אינטנסיבי ועשינו דברים נפלאים בעיר. זו ציונות אמיתית בעיני לקדם ערכים של שוויון זכויות ומנהיגות, לעודד מצויינות. העשייה הציבורית ממלאה אותי ואני שמחה על כך. אני מרגישה שזכיתי להיות שותפה להישגים רבים, זה בהחלט מעורר גאווה והתוצאות מדברות בעד עצמן!”

יאיר דידי
חבר מועצת העיר, דירקטוריון ויו״ר ועדת ביקורת, נשוי לדבורה , אב לשלושה וסב לחמישה. חבר מרכז ליכוד, יו״ר ועדת ביקורת. לדבריו, “שימשתי כדירקטור בחברת הימנותא העוסקת ברכישת קרקעות עבור קק״ל ברחבי הארץ וכן שימשתי כדירקטור בקרן רמלה לחינוך. אני פעיל פוליטי וחברתי שמחובר היטב לשטח הרמלאי ולהנהגת הליכוד מה שנותן ערך מוסף ליכולת ההשפעה שלי עבור התושבים. החיבור שלי לאורלי ארביב ולסיעת ״אור עולה ברמלה״ מגיע מתוך חברות ארוכת שנים וזהות ערכים של דאגה לבית, לחינוך, לעסקים ולעירנו האהובה רמלה”.

עו”ד ורד אורן
יו”ר הנהגת הורים בבי”ס “רונה רמון” בנאות שמיר, בת 39, נשואה + 2 ילדים. תושבת רמלה, גרה בנאות שמיר מזה כ 3.5 שנים. לדבריה, “עליתי לארץ בשנת 1996 מברית המועצות לשעבר. אני בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק, תואר ראשון במשפטים ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. במהלך כל חיי עסקתי בתפקידים התנדבותיים שונים כיום אני מכהנת כיו”ר הנהגת ההורים בבי”ס “רונה רמון” בנאות שמיר. החיבור שלי לאורלי ולסיעת ״אור עולה ברמלה״ מגיע מזהות בערכים, בתפיסת העולם ובחזון. אורלי אישה פורצת דרך ואני רואה גם את עצמי ככזאת . אין לי ספק שהבית הפוליטי שמצאתי הוא הטוב והמקצועי ביותר וזה שיביא מענה רוחבי ומדויק עבור תושבי רמלה.

לאה מיראל
מנהלת מעבדת פיתוח בחברת הייטק מובילה בתחום השבבים. בת 58, נשואה ליעקב קצין שב”ס בדימוס, אמא לשלושה ילדים מושלמים, סבתא ל 10 נכדים יהלומים, מנהלת מעבדת פיתוח בחברת הייטק מובילה בתחום השבבים. בוגרת קורס NLP. לדבריה, “אני מאמינה ברמלה ויודעת שאפשר לעשות ולפעול על מנת לקבל יותר לשיפור איכות החיים לרווחת התושבים ולקדם ערכים של שוויון זכויות”.

חניאל רובין
מתנדב בעמותת חסד, עובד בשיווק והפצה, בן 43 נשוי לסיון ואבא ל-4 ילדים מדהימים: עילאי, שיראל, אליה דינאל, ואלה אביגיל. מתנדב בעמותת חסד שדואגת לכך שאף תושב שפונה אליה לא ישאר רעב. יליד ותושב העיר רמלה, גר בשכונת גני דן. לדבריו, “במסגרת עבודתי, כמשווק והפצה אני חווה את העיר בשגרה, מסתובב ברחובותיה ובשכונותיה ובא במגע עם המון תושבים מכל המגזרים והגילאים. כמי שבא מתוכם אני מרשה לעצמי לומר שאני יודע בדיוק מה הציבור רוצה וצריך כדי לשפר את איכות החיים בעיר. אני אוהב את רמלה ואת התושבים וחושב שאין כמו הרמלאים שהם האנשים הכי טובים וחמים שיש. מכאן החיבור שלי לאורלי ארביב, ולסיעתה ״אור עולה ברמלה״, אורלי היא אישה שמחוברת לשטח ולתושבים והיא חרטה על דגלה את הדגל החברתי, עבור החינוך, הכללה, הנשים האנשים והערכים”.


נוי אבינו אלבז
בוגרת תואר ראשון בהנדסת תוכנה . משמשת כיועצת פיתוח טכנולוגי, בת 27, נשואה לדור אבינו. אמא טרייה להיילי בת ה7 חודשים. בוגרת תואר ראשון בהנדסת תוכנה, משמשת כיועצת פיתוח טכנולוגי לעסקים בתחומים שונים. לדבריה, “אני מאמינה שיש בעיר רמלה דור צעיר, חזק, מלומד, בעל שאיפות ורצון להתפתחות ואיכות חיים טובה יותר ולכן בחרתי להצטרף לסיעת אור עולה ברמלה ברשותה של הגב׳ אורלי ארביב שהיא מייצגת את כל המכלול. את אורלי מכירה מאז ילדותי תמיד עם החיבוק החם שלה, הנתינה והלב הגדול שלה, קשובה לכל התושבים ויש לה רגישות בעיקר לצעירים, לדור העתיד ותמיד עושה זאת בחיוך והאהבה הענקית שיש לה לכולם. רמלה זקוקה להתחדשות, רמלה זקוקה גם לצעירים שבה, רמלה זקוקה לייצוג נשים במועצה. גאה להצטרך לנבחרת המדהימה אור עולה ברמלה, תכל״ס אורלי ארביב תביא את השינוי”.

יוכבד נעמן
בעלת משרד ליעוץ מס, יועצת בכירה להחזרי מס ומתכננת פרישה. בת 28, אמא לאלי בן 4.5. לדבריה, “עברתי להתגורר ברמלה לפני מספר חודשים, יועצת מס ומתכננת פרישה, בעלת משרד להחזרי מס ומתכננת פרישה מזה שנים רבות. אני רואה חשיבות רבה בטיפוח וקידום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בעיר, ובמתן התייחסות הולמת לנושא איכות הסביבה. מאמינה שעם סיעה אור ברמלה בראשותה של הגב’ אורלי ארביב, נפתח כעת חלון הזדמנויות לשינוי אמיתי ומבורך בעיר רמלה. לכן בחרתי להצטרף לקבוצת האנשים המוכשרים והטובים אשר התקבצו סביב הסיעה אור עולה ברמלה ברשותה של אורלי ארביב ולתרום מהניסיון הניהולי שבאה מהעשייה המקצועית שלי. אני רואה באורלי מנהיגה עם חזון, הראויה והמסוגלת להתמודד עם האתגרים העומדים בפניה. גאה להצטרף לאור עולה ברמלה עם נבחרת מועמדים משובחת, אכפתית ואיכותית כשטובת הציבור תמיד לנגד העיניים”.

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן