אלה הספורטאים הירושלמים שישתתפו באולימפיאדה בפריז 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אירח בלשכתו את הספורטאים הירושלמים שישתתפו באולימפיאדה בפריז, בירך אותם בהצלחה ובישר להם על מענק כספי לו יזכו מעיריית ירושלים

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אירח בלשכתו, את עשרת הספורטאים הירושלמים, שיהיו חלק מהמשלחת הישראלית לקראת משחקי הקיץ האולימפיים שיתקיימו השנה בפריז.

 

בפגישה עם חברי המשלחת הירושלמית שתכלול שלוש נשים ושבעה גברים, סיפרו הספורטאים על ההכנות הקדחתניות לקראת האולימפיאדה שתחל בסוף החודש, על ההתרגשות הרבה שמתעצמת מיום ליום, על הציפיות הגבוהות והאמונה כי יצליחו להביא הישגים ולשוב ארצה עם מדליות.

 

ראש העיר בירך את הספורטאים המצטיינים ואת הצוותים המקצועיים שליוו אותם, אמר להם כי הם מקור גאווה, והוא סמוך ובטוח כי יביאו כבוד והישגים לירושלים ולמדינת ישראל כולה.

לאחר מכן בישר להם כי בעקבות השתתפותם, כל אחד מהם יזכה למענק ע”ס 25,000 ₪ מעיריית ירושלים, שתעביר את המענק לאגודות.

הספורטאים הירושלמים שיקחו חלק באולימפיאדה ולקחו חלק במפגש הם:

הכדורגלנים עדי יונה (בית”ר ירושלים), איינו פרדה (הפועל קטמון ירושלים), הג’ודאית תמנע נלסון-לוי (מיטב הג’ודו), השחיינים איתן בן שטרית (הפועל רבתי), אלכסי גליבינסקי, אנדי מרוז, תומר פרנקל וגל גרומי (הפועל ירושלים), אריאל נשיא (הפועל יובלים ירושלים) האתלטית מאור טיורי (לידר ירושלים).

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: “ירושלים, בירת הספורט שהתבססה כמוקד משיכה לתחרויות בינלאומיות מובילות, התברכה בספורטאים נפלאים ומוצלחים הן בספורט היחידני והן בספורט הקבוצתי. עיריית ירושלים בונה, משדרגת ומחזקת את הספורט בירושלים כדבר שבשגרה, על מנת לייצר תשתית אידאלית בכל ענף, ולתרגם זאת להצלחות בזירות המקומיות והבינלאומיות. אני סמוך ובטוח כי המשלחת הירושלמית לאולימפיאדה בפריז תבוא לידי ביטוי בדרך מיטבית ותביא כבוד רב ומדליות, בזכות יכולתם ובזכות אמונתם. בהצלחה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: צחי קראוס, לשכת ראש העיר ירושלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן