אלדד פרי העביר את משרדי הנדל”ן מתל אביב לפארק המדע. מנכ״ל פרי נדל״ן, ליאור ברדוגו: ״העיר רחובות, מהחשובות בפורטפוליו של החברה”

750 דירות סטודנטים להשכרה ב-3 בניינים|אלדד פרי

חברת פרי נדל״ן, שבבעלות איש העסקים אלדד פרי, העתיקה את משרדיה מתל אביב לפארק המדע בעיר. בימים האחרונים עברו עובדי החברה של פרי אל המשרדים החדשים אחרי שנים בעיר הגדולה כאשר הפעילות בחברת הטכנולוגיה, לרבות ראוטיר והחברה הבינלאומית יישארו בתל אביב.

בשם פרי נמסר כי המעבר חל “לאור החשיבות של הפעילות בעיר לקבוצה והצורך בניהול קפדני של הפרויקטים שלה במקום”. לדברי ליאור ברדוגו, מנכ״ל פרי נדל״ן, ״העיר רחובות היא מהחשובות בפורטפוליו של החברה, ולאור הפרויקטים הגדולים שאנחנו בונים בעיר, ובראשם פרויקט הסטודנטים פרי פלייס, החלטנו כי נכון להעתיק את משרדנו לעיר, ולפקח באופן צמוד על הבניה. רחובות היא אחת הערים הצומחות והחשובות בישראל, ובשנים הקרובות אנחנו מתכוונים להיות חלק מהבניה שלה״.

הדמיה מפרויקט "פרי פלייס", 750 דירות סטודנטים להשכרה ב-3 בניינים
הדמיה מפרויקט “פרי פלייס”, 750 דירות סטודנטים להשכרה ב-3 מגדלים

כזכור, לאור הביקוש הגדול לדירות לסטודנטים באזור, הושק הפרויקט החדשני המכיל 750 דירות להשכרה בשלושה מגדלים בני 24 קומות. זוהי בשורה מעולה לסטודנטים מחד ולמחפשים השקעה במחיר אטרקטיבי עם תשואה הולמת מאידך. מגורי הסטודנטים בפרויקט בני 2 חדרים בגודל של כ-35 מ”ר לכל יח״ד, בתוספת מרפסת של 7 מ”ר ולכל מספר דירות יש חלל משותף בו יכולים הסטודנטים המתגוררים במקום גם לארח מבקרים במקום מרווח ונוח. מחירי הדירות: החל מ-630 אלף שקל, כאשר ההון העצמי הנדרש להשקעה הוא כ-290 אלף שקלים בלבד. בתוך כך יצוין כי ההערכה היא שהמחיר צפוי לעלות עם ההתקדמות בשלבי הבניה של הפרויקט.

בנוסף לדירות הסטודנטים יכלול הפרויקט קניון בשטח של 7,500 מ״ר, מרכז קונגרסים ומלון עם 300 חדרים. פרי נדל״ן היא גם החברה המבצעת את הפרויקט, וגם חברת הניהול שתנהל את המתחם לאחר שייבנה, זאת בכדי לשמור על אופיו הייחודי של המתחם ורמתו.

לדברי ברדוגו, “פרי פלייס נותן מענה לאלפי הסטודנטים המגיעים לרחובות ומחפשים פתרונות מגורים נוחים להשכרה. בשנים האחרונות מרבית הדירות החדשות שנבנות בישראל הן בנות 4, 5 ו-6 חדרים ואין היצע של יחידות קטנות לרכישה או להשכרה. רחובות היא עיר עם מספר מוסדות אקדמאיים בולטים היוצרים ביקושים גבוהים לדיור מצד קהל של צעירים וסטודנטים שידם אינה משגת לקנות דירות 4 חדרים חדשות בעיר ולכן נוצר ביקוש אדיר למעונות שייבנו במרחק הליכה ממקומות הבילוי של העיר, ממוסדות ההשכלה הגבוהה ונגישות גבוהה באמצעות הרכבת לאזור המרכז”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן