איתי סבירסקי ויוסי שרעבי נרצחו בשבי חמאס

הודעת קיבוץ בארי: החטופים איתי סבירסקי ויוסי שרעבי שהופיעו בסרטון אתמול נרצחו בשבי וגופותיהם מוחזקות בידי חמאס.

קיבוץ בארי הודיע הערב (שלישי) על מותם של איתי סבירסקי ויוסי שרעבי בשבי חמאס.

אמש התייחס דובר צה”ל תא”ל דניאל הגרי בנאומו לסרטון תעמולה של חמאס, בו מופיעים החטופים נעה ארגמני, איתי סבירסקי ויוסי שרעבי – שמשפחתו התירה לפרסם את שמו רק הבוקר.

“ביממה האחרונה חמאס פרסם סרטונים אודות חטופים, תוך שהוא עושה שימוש אכזרי בחפים מפשע”, אמר. “לצד זאת שקיבלנו אות חיים מנועה, אני מתייחס לתיאור שעולה מהסרטון על גורל איתי והחטוף הנוסף. איתי לא נורה על ידי כוחותינו, זהו שקר של חמאס”. עוד הוסיף כי “הבניין שבו הוחזקו לא היה מטרה, והוא לא הותקף על ידי כוחותינו. לא ידענו בזמן אמת את מיקומם, אבל אנחנו לא תוקפים מקום שבו ידוע לנו שייתכן ויש בו וחטופים. בדיעבד, אנחנו יודעים שתקפנו מטרות סמוכות למקום שבו הוחזקו. אנו מתחקרים את האירוע ובוחנים את התמונות לצד מידע נוסף”.

איתי סבירסקי ביקר את משפחתו בקיבוץ בארי בשבעה באוקטובר. הוריו, אורית ורפי סבירסקי, נרצחו.

הודעה משותפת מטעם קיבוץ בארי ומטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

בצער רב וביגון עמוק אנו מודיעים על הירצחו של חבר הקיבוץ האהוב, איתי סבירסקי שנחטף לעזה ב7.10 אנו משתתפים בצערה הנורא של משפחת סבירסקי.

בשברון לב וצער עמוק התבשרנו הערב על הרצחו של איתי סבירסקי. גופתו בשבי החמאס, נדרוש החזרתה עם יתר חטופינו. ליבנו עם המשפחה בכאבם העצום.

יהי זכרו ברוך.

משפחתו של יוסי שרעבי התירה, כאמור לעיל, רק הבוקר את פרסום שמו כחטוף השלישי שהופיע בסרטון של חמאס. הערב כבר הותר לפרסם כי הוא נרצח בשבי. משפחתו פרסמה הודעת אבל, יושבים שבעה בכפר הרי”ף.

ממטה המשפחות נמסר: בצער רב וביגון עמוק אנו מודיעים על הירצחו של חבר הקיבוץ האהוב, יוסי שרעבי שנחטף לעזה ב7.10

אנו משתתפים בצערה הנורא של משפחת שרעבי; נירה, יובל, אופיר ואורן.

יוסי שרעבי (53), האבא והבעל הכי אוהב ומסור, איש משפחה שכולו לב גדול. איש אוהב אדם, איכפתי וידוע במסירותו לכל סובביו ותמיד היה מלא שמחת חיים. יוסי גדל תל אביב, עבר לקיבוץ בארי לפני 30 שנה בעקבות אחיו אלי מכיוון שרצה לחיות באורח החיים השיתופי.
היה אוהד מאז ומתמיד של קבוצות הכדורגל מכבי תל אביב, ריאל מדריד ויונייטד. בשנים האחרונות אהב לגלוש בים.

יוסי הותיר אחריו שלוש בנות ואשה: יובל, אופיר ואורן ונירה אשתו. אחיו של יוסי, אלי שרעבי, נחטף גם הוא מהקיבוץ ביום שבת השחור.

האובדן והסבל של המשפחות הם עצומים ובלתי נתפסים. אנו קוראים לקבינט המלחמה לעשות הכל כדי להשיב את בני משפחת שרעבי הביתה כמו גם את שאר החטופים.

יהי זכרו ברוך.

אתמול פורסם הסרטון המחריד -בסופו רואים את גופותיהם של השניים. אמש נמסר ממטה המשפחות: “ב24 השעות האחרונות נחשפנו שוב לסכנת החיים המיידית בה נמצאים החטופים בשבי חמאס-דאעש. חיי החטופים כולם נתונים לחסדיהם של המרצחים הטרוריסטים. הם אינם מוגנים שם ויש להוציא אותם משם עכשיו. אנו קוראים לקבינט המלחמה לקדם יוזמה מיידית שתביא לשחרור כל החטופים, כולל גופות הנרצחים ולהביאם חזרה לישראל”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון | רשתות ערביות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן