“איש שתמיד הפיץ אור ושמחה” | אלי מימון שנהרג בתאונה הטראגית במזכרת בתיה יובא הערב למנוחות

רוכב האופניים שנהרג אתמול בתאונה הטראגית במזכרת בתיה, אלי מימון, יובא הערב, בשעה 21:45, למנוחות בבית העלמין במזכרת בתיה.

רבים נדהמו לגלות כי האלמוני שקיפח את חייו בכביש בתאונה הנוראה הוא מימון, שהיה עובד המועצה במשך שלושה עשורים ובתפקידו האחרון שימש אב הבית במוזיאון המקומי – ואין איש שלא אהב אותו. “מי מאתנו לא זוכר את אלי מימון רכוב על אופניים? אני מנסה לדלות אחורה בזכרונות שלי, האם אי פעם ראיתי אותו לא על אופניים? עצב וצער עמוק מרגע שהתבשרנו כי אלי נהרג בעת שהיה רכוב על אופניו, בתאונה הקשה שהייתה בכיכר הרוטרי במושבה”, כתבה אפרת רובין ברד, חברת המועצה.

ראש המועצה, גבי גאון: “אלי מימון, גימלאי המועצה, הוא רוכב האופניים החשמליים שנהרג בתאונה הקשה בכיכר הרוטרי. אלי, עבד במועצה כ- 33 שנים, במגוון תפקידים עד שיצא לגמלאות בשנת 2017. בתפקידו האחרון, שימש כאב הבית במוזיאון המושבה ע״ש ערן שמיר. עבודתו התאפיינה במסירות רבה, בנתינה אין סופית ובענווה. טוב-הלב ושמחת החיים היו סימני ההיכר שלו, בשנת 2009 זכה בפרס ״עובד מצטיין״ של המועצה. מאז שפרש הקפיד אלי לבקר במוזיאון ובמועצה אשר היתה לו לבית שני, לפחות פעם בשבוע. לא אשכח איך נכנס אליי ללשכה, לפני כשבועיים, באמצע היום, רק כדי לחבק ולומר שלום. איש שתמיד הפיץ אור ושמחה סביבו. תנחומיי לרחל רעייתו, 6 ילדיו ו-14 הנכדים. הלווייתו תתקיים מחר, מוצאי שבת בשעה 22:00 בבית העלמין במושבה.

יהי זיכרו ברוך.

צילום: מתוך פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן