“אישפזו מחבל ליד בת דודה שלי בסורוקה”; המשטרה: פייק ניוז

סורוקה: “בצילום שפורסם מדובר באזרח ישראלי שאושפז לפני כעשרה ימים ואינו קשור לאירועים הנוכחיים”

כמות הודעות הפייק ניוז בלתי נתפסת בלחימה הזו. לאחר שנודע על מחבל שקיבל טיפול ברפואי בשיבא ולאחר שמאות מ”לה פמיליה” הגיעו אל בית החולים והפגינו נגד הטיפול בו – צצו לפחות שתי הודעות דומות.

הראשונה בבית החולים קפלן. כפי שפורסם בחדשות 08, משטרת ישראל הבהירה לפני זמן קצר כי בניגוד לפרסום בדבֹּר “מחבלים המאושפזים לכאוּרה בביה”ח קפלן”, אין אסיּּרים בטחוניים במרכז הרפוֻֻאי הנ”ל ולפיכך – מדובר בפרסום שגוי! כל פרסום אחֹר מטעה את הציבור והינו חסר אחריות!

מהמרכז הרפואי קפלן: “המרכז הרפואי קפלן מבקש להבהיר כי אין בבית החולים אסירים ביטחוניים. התמונה המופצת ברשתות החברתיות אינה של אסיר ביטחוני”.

פרסום מוטעה גם בסורוקה בזו הלשון: “חברים, חייב עזרה דחופה! בת דודה שלי נפצעה במסיבה ברעים קיבלה כדור בגב מאושפזת בסורוקה. הבן זוג שלה נרצח במסיבה. הכניוסו לה היום מחבל ארור שנכנס מעזה ביום שבת לחדר. חייב להפיץ את זה שיגיעו לשם מבחניתי לה פמיליה ויטיסו משם את המחבל הארור הזה. אני בצו 8 אם הייתי יכול הייתי הולך לשם בעצמי”.

מבית החולים נמסר כי “בשעה האחרונה מופצות ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ הודעה כוזבת אודות מחבל שמאושפז כביכול בסמוך לפצועה מהלחימה. בצילום שפורסם מדובר
באזרח ישראלי שאושפז לפני כעשרה ימים ואינו קשור לאירועים הנוכחיים”.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בדימונה, מצפה רמון וים המלח לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן