אישה בהריון מתקדם נרצחה בלוד

הצוותים הרפואיים נלחמו על חייה, בוצע ניתוח קיסרי חירום בניסיון להציל את העובר – אך לצערינו לבסוף, הם נאלצו לקבוע את מותם

טרגדיה בלוד: אישה בשנות ה20 לחייה, תושבת לוד בהיריון מתקדם, הגיעה לפני שעה קלה עם פצעי דקירות רבים למחלקה לרפואה דחופה בבית החולים שמיר אסף הרופא.

הצוותים הרפואיים נלחמו על חייה, בוצע ניתוח קיסרי חירום בניסיון להציל את העובר – אך לצערינו לבסוף, הם נאלצו לקבוע את מותם.

שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה של אישה בשכונת רמות אשכול בלוד, כאשר עפ”י גורמי רפואה נפגעה באורח אנוש ופונתה אל המרכז הרפואי, שם נקבע כעת מותה.

בתוך כך, המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצע העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע”י חוקרי הזיהוי הפלילי. נסיבות האירוע בבדיקה ומסתמן כי הרקע עפי החשד פלילי.

ארגון משפחות נרצחים ונרצחות מביע זעזוע עמוק מרצח האישה הצעירה בלוד ועוברה, ומבכה על כך שגם בימים קשים של התמודדות העם בישראל עם הטבח, ואובדן חיים של רבים מאוד, האלימות במשפחה ממשיכה להרים את ראשה.

לרה צינמן יו”ר הארגון קוראת לשר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר, ליישם לאלתר את כל התוכניות המונחות על שולחנו למיגור הטרור האזרחי בכלל והטרור נגד נשים בפרט.

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן