איריס נפתלי נבחרה ברוב מוחץ לראשות ועד עובדי עיריית אשדוד

יושבת ראש ועד העובדים, מהנשים הבודדות בישראל שמנהיגות קבוצה גדולה של עובדים.ות, נמצאת בוועד מעל עשרים שנה מתוכן עשר שנים כיו"ר. זו תהיה הקדנציה השלישית לנפתלי. 

ניצחון סוחף: איריס נפתלי נבחרה ברוב מוחלט לקדנציה נוספת בראשות ועד העובדים. 85 אחוז הצביעו לרשימה שלה.

יושבת ראש ועד העובדים, מהנשים הבודדות בישראל שמנהיגות קבוצה גדולה של עובדים.ות, נמצאת בוועד מעל עשרים שנה מתוכן עשר שנים כיו"ר. זו תהיה הקדנציה השלישית לנפתלי.

עם 85 אחוז מהקולות, האישה החזקה של העירייה סחפה אחריה את העובדות והעובדים שהביעו אמון בה ובדרכה.

איריס נפתלי: "אני מודה לכל מי שהצביע לי וגם לכל מי שלא הצביע לי. מבחינתי, יום הבחירות נגמר ואני ממשיכה להיות יו"ר הוועד של כל העובדות והעובדים ולפעול למענם בכל הכוח ובכל החזיתות. העשייה הרבה בשנים האחרונות, הדאגה לרווחת העובדים בעירייה המצוינת שלנו תמיד עמדו ויעמדו לנגד עיניי, ונעשה זה כפי שעשינו בצורה נעימה, בשיתופי פעולה ובחיבור בין כל הגורמים שיכולים להניע קדימה תהליכים למען העובדים".

נפתלי היא יושבת ראש האישה היחידה בארץ ומנהלת ביד רמה ועד שחולש על 3,400 עובדות ועובדים.

בעשור שלה בתפקיד היא הובילה מהלכים חשובים לטובת עובדות ועובדי העירייה, רשמה הישגים משמעותיים עם הסכם שכר לסייעות בחינוך, הוסיפה ימי עיון והעשרה, טקסי מצטיינים, דאגה למענקים בחגים, טיפחה תרבות התנהלות נעימה יותר במסדרונות העירייה ועוד.

נפתלי אף חיזקה את הקשר עם ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, ועם יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, ורתמה אותם לטובת העובדים במהלכים משני מציאות.

ניצחון ענק נוסף ללסרי ומנכ״ל העירייה

גורם בעירייה ציין כי ניצחונה של נפתלי הוא גם ניצחון אדיר למחנה של ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, והבעת אמון בדרך שבה שניהם צועדים: "עובדי העירייה הרגישו היטב את השינוי לטובה שהתחולל בעירייה מבחינת התנאים האישיים שלהם, וגם מבחינת סביבת העבודה שהשתדרגה. כמו בבחירות המקומיות, הוכח שעשייה בכוחות משותפים, באחדות, מניבה תוצאות טובות יותר".

 

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן