אירוע פרישה מרגש למנכ”ל עיריית יבנה, דוד שטרית

אירוע הוקרה מרגש למנכ”ל עיריית יבנה, דוד שטרית, הפורש לגמלאות לאחר 45 שנות עבודה. דוד שטרית מסיים בימים אלה פרק משמעותי ופורש לגמלאות לאחר 36 שנים כמהנדס העיר ועוד 9 שנים כמנכ”ל העירייה.

באירוע מרגש שקיימה העירייה בקונסרבטוריון העירוני השתתפו ראש העיר, רועי גבאי, הרב הראשי ליבנה, הרב דוד אבוחצירא שליט”א, מ”מ ראש העיר, חיים מסינג, סגן ראש העיר, פאלי כהן, המשנה לראש העיר, שחר סימנה, חברי מועצת העיר, מאיר שטרית, יו”ר ועד העובדים, ציון בן-לולו, עידית דנציגר, בתו של ראש העיר המנוח, צבי גוב-ארי בני משפחה, ראשי אגפים, עובדי אגף ההנדסה, חברים לדרך ואורחים.

“אני מסיים את דרכי בעירייה ועושה זאת בחרדת קודש אך גם בהמון גאווה וסיפוק. בזכות כל אחת ואחד מהעובדים יש לכולנו עיר להתגאות בה”, אמר דוד שטרית.

ראש העיר, רועי גבאי אשר עבד בשנתיים האחרונות בצמידות לשטרית פתח את הערב, שיבח את עשייתו של דוד במילים חמות ומרגשות: “דוד, אין ספק כי על הדרכים שסללת בעיר במרוצת השנים ימשיכו לנוע הבאים אחריך. ברמה האישית זכיתי לעבוד עם אדם בעל מסירות אין קץ, כישורים, ידע וניסיון המוסיפים לארגון כה רבות, משכמו ומעלה אשר פעל ונתן את הלב והנשמה למען הציבור והעיר. תודה לך על היכולת, בתקופה כה מאתגרת, לפעול בקצב מהיר, לבצע את המשימות יד ביד, אילו הייתי צריך לבחור אדם לצידי – דוד הוא האיש. אאחל לך בריאות איתנה, נחת ושמחה ושכל שתבקש לו יהי”.

 במהלך הערב הוקרנו סרטונים על חייו ופועלו של דוד לאורך השנים, מילדותו במעברה, המעבר לבית הישן בתל יבנה, לימודיו בטכניון, תחילת דרכו בעירייה משנת 1979 בתפקיד מהנדס המועצה, העבודה הארוכה והמשותפת לצידם של ראשי העיר לדורותיה- מאיר שטרית, יהודה ברוס, צבי גוב-ארי ז”ל (וכן דוד בן-הרוש וחיים מסינג שכיהנו בתקופת מעבר קצרות). מברכים רבים, קולגות ועובדים ברכו את דוד והביעו הערכה רבה לעבודתו המסורה והמקצועית. מרגשים במיוחד היו דבריה של אסתר שטרית, אימו של דוד, שבירכה את בנה במילים חמות. הבן קובי והאחות ציפי סיפרו על היותו של דוד איש משפחה חם, תומך ואוהב ואיחלו לדוד כי כעת כאשר הלחץ והאחריות קצת יירדו מכתפיו הוא יוכל להנות אף יותר מחוג המשפחה.

הרב הראשי ליבנה, הרב דוד אבוחצירא שליט”א, סיפר על היכרותו ארוכת השנים עם דוד שטרית ובעיקר על דאגתו העמוקה לשלומו כאשר דוד חלה בקורונה והיה מורדם ומונשם משך תקופה ארוכה. “אאחל לדוד כי גם לאחר הפרישה יידע בחוכמתו לנווט את דרכו כפי שעשה בכל תחנות חייו, דוד הרים תרומה משמעותית לקידום העירייה והעיר, הגיעה העת בה יוכל לראות את יבנה בהתפתחותה ולהנות מפרי מעשה ידיו להתפאר וכן מזמן איכות רב יותר עם משפחתו הענפה והמפוארת”.

דוד שטרית, “חתן” הערב הודה למברכים ולעובדי העירייה במילים נרגשות, לראש העיר, רועי גבאי על הפירגון והתמיכה ובכלל על קיום האירוע.

“בראש ובראשונה אני מבקש להודות למשפחתי היקרה, לאמי מורתי האהובה וכמובן תודה מיוחדת לרעייתי היקרה בתיה שהצליחה להכיל את כל ההיעדרויות שלי מהבית ברוב שעות היממה לטובת עבודתי הציבורית. אני משלים 45 שנים של עבודה רצופה בשירות הציבורי והחלטתי שהגיעה העת לפרוש לגמלאות. אני עושה זאת בחרדת קודש אך גם בהמון גאווה וסיפוק. במשך 36 שנים שמשתי בתפקיד מהנדס מועצה/מהנדס העיר, מנהל אגף ההנדסה ומהנדס הוועדה המקומית לתכנון ובניה, ועוד 9 שנים נוספות כמנכ”ל העירייה ובמקביל גם כמנהל המינהלת להסכם הגג. בנוסף ותוך כדי גם ניתנה לי הזכות לשמש כמ”מ מנהל אגף משאבי אנוש ומ”מ גזבר העירייה לתקופות קצרות.

את עבודתי לאורך כל השנים אני יכול להגיד, במלוא הצניעות, ביצעתי בנאמנות, ביושר, במסירות, תוך לויאליות ללא תנאים וללא פשרות למען העירייה והעומד בראשה, ולעניות דעתי, גם במקצועיות רבה אבל על כך אולי יעידו אחרים. התחלתי לעבוד בשנת 1979 כאשר המועצה הקטנה מנתה כ- 12,000 תושבים וכיום עם פרישתי העיר מונה כ- 60,000 תושבים והיא עיר ואם בישראל, מובילה בתחומים רבים, יפה ומטופחת. הייתה לי הזכות והכבוד לכהן תחת שרביטם של מספר ראשי ערים, מאיר שטרית, יהודה ברוס, דוד בן הרוש, צבי גוב ארי ז”ל, חיים מסינג וראש העיר הנוכחי רועי גבאי – אני מוקיר להם תודה על כך.

בזכות כל אחת ואחד מהעובדים יש לנו עיר להתגאות בה, נכונו ליבנה עוד אתגרים גדולים ומורכבים, אך אין לי ספק שהיא נמצאת בידיים טובות של ראש עיר וצוות עובדים מצוין שיצעידו אותה קדימה לפסגות של הצלחה. זה המקום לאחל הצלחה למנכ”לית הנכנסת, יוספה חליבה, תודה מיוחדת לעובדי אגף ההנדסה והועדה המקומית לתכנון ובניה שהיה לי העונג והכבוד להקים ולייצב את משפחת אגף ההנדסה ולהכשיר חמישה מהנדסי ערים המכהנים כיום בערים אחרות. תודה מקרב לב לאורלי גולנסקי, מנהלת לשכתי ועוזרת מנכ”ל שהייתה יד ימיני במשך כ-9 שנים”.

את הערב בהפקת דוברות העירייה הנחה מנהל הקונסרבטוריון, ראובן גוטמן במהלכו הופיעו התלמידים שובל משיח ואגוז פוקס.

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן