לפני זמן קצר אירוע פלילי ברח’ רוטשילד בעיר. ככל הנראה זריקת רימון. שיטור ופיקוח במקום, סגרו את הזירה. פצוע אחד פונה לביה”ח. האירוע בטיפול משטרת ישראל.

מד”א: בשעה 16:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב הבנים בנס ציונה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שמיר-אסף הרופא גבר כבן 20 במצב בינוני עם חבלות בבטן ובגפיים. נפגעת חרדה כבת 40 מטופלת במקום.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד”א רועי בן שושן סיפר: “הפצוע היה בהכרה מלאה וסבל מפציעות וכוויות בבטנו ובגפיים. מיד התחלנו בטיפול רפואי ראשוני, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני ויציב. נפגעת חרדה כבת 40 שהייתה נסערת טופלה במקום”.

ישראל פרץ סגן ראש סניף איחוד הצלה בנס ציונה מסר: “מדובר בצעיר בן 20 שסבל מפציעות הדף. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני. כמו כן הוענק סיוע בזירה לנפגעת חרדה כבת 40 עקב אופי האירוע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן