אירוע מרגש בבית החולים אסותא באשדוד

התרומה של צ’ינו להחלמת פצוע | דובר צה”ל וביה”ח הציבורי אסותא אשדוד משתפים אותנו בסיפור נחמד וייחודי שהתקיים בבית החולים. שווה לקרוא ומותר לפרגן

אירוע מרגש התקיים בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, כאשר צ’ינו – הכלב של בת זוגו של סגן מנכ”ל ביה”ח ד”ר אבירם – פסע במסדרונות בית החולים אל עבר חדרו של סמ”ר יואב, חייל צה”ל תושב ירושלים, שנפצע קשה בבסיס זיקים בימים הראשונים של המלחמה לאחר התקלות עם מחבלים.

תחילתו של המקרה, בתאריך 7/10/23 אז פונה סמ”ר יואב, לוחם חילוץ והצלה של פיקוד העורף, באופן מוסק ובמצב קשה אל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, ולאחר שיפור מצבו הוא שיתף את ד”ר אליעד אבירם, סגן מנכ”ל ביה”ח, שביקור של כלב ובדגש על גדול ישפר ויעודד את רוחו.

עם סיום הביקור, הרים טלפון ד”ר אבירם אל בת זוגו, מירב גינגולד ושאל האם תסכים להגיע אל בית החולים ביחד עם צ’ינו – הכלב שלה, מסוג קאנה קורסו. מירב הסכימה ללא היסוס והתייצבה בביה”ח כבר למחרת. במערכה הנוכחית כל עם ישראל מגוייס ובכלל זה בעלי החיים. גם צ’ינו תורם למאמץ הלאומי והפעם בסיוע להחלמתו של לוחם פצוע המאושפז בבית החולים. אלוף!

◼️ אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ביח אסותא אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן