אירוע יוגה המוני בקריית אונו ברוח סיפורה של החטופה כרמל גת

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו: יוגה מביאה איתה שלווה וחיבור למה שחשוב באמת. זה מה שהחברה שלנו חייבת, שלווה, שקט וריפוי הפצעים. זה חייב להתחיל עם החזרת כל החטופים והחטופות.

מאות מתרגלי יוגה הגיעו לקריית אונו באירוע למען השבת החטופים והחטופות, שבמרכזו עמד סיפורה של כרמל גת, החטופה בעזה.

שי דיקמן בת דודתה של כרמל, ביחד עם חברות ובני משפחה, יזמו תרגולי יוגה המוניים בהשראתה ואת האירוע בקריית אונו כיבדו בנוכחותן, חברת הכנסת (יש עתיד) מירב כהן ומיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו.

שי דיקמן, בת דודתה של כרמל גת:

“כרמל הייתה אמורה להשתחרר בפעימה השמינית של העסקה. אנחנו שמענו עדויות מחטופים שחזרו, שכרמל נהגה לתרגל איתם יוגה בניסיון לעזור להם לעבור את התקופה הקשה הזו. אנחנו נאחזים בסיפורים האלו, נאחזים ביוגה שכרמל כל כך אוהבת, ונאחזים בתקווה ביחד אתכם שהיא תחזור אלינו יחד עם כל החטופים.”

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו:

“אני שולחת מכאן חיבוק גדול לכרמל. מהדברים שעולים כאן אני יודעת שהיא חזקה לא רק עבור עצמה, אלא גם עבור כל מי שהיה ואולי עדיין איתה. יוגה מביאה איתה שלווה וחיבור למה שחשוב באמת. זה מה שהחברה שלנו חייבת, שלווה, שקט, וריפוי הפצעים וזה חייב להתחיל עם החזרת כל החטופים והחטופות.
אנחנו שומעים כל העת על המו”מ לעסקה קרובה. אני קוראת לראש הממשלה ולממשלת ישראל להביא במהירות את כולם וכולן הביתה. לא עסקה בשלבים. את כולם וכולן.”

ח”כ מירב כהן:

“כל כך הרבה זמן עבר מאז ראו את כרמל לאחרונה, ועכשיו – אולי נפתחת הזדמנות לעסקה נוספת. אסור לנו לפספס את ההזדמנות הזו להחזיר את החטופות והחטופים חיים. אסור לנו לתת להם לרדת מסדר היום. אני מודה לראש העיר, לתושבות ותושבי העיר שהקדישו את הזמן כדי לתרגול יוגה בהשראת כרמל, ולכבודה.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: איתן אלחדז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אורן
אורן
15 days ago

היה ארוע ממש מקסים! אם מישהוא מעוניין להמשיך לתרגל יוגה בקרית אונו, תלכו לאננדה בחצר, מומלץ.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אורן
אורן
15 days ago

היה ארוע ממש מקסים! אם מישהוא מעוניין להמשיך לתרגל יוגה בקרית אונו, תלכו לאננדה בחצר, מומלץ.

דילוג לתוכן