אירוע חריג במסיבת סיום שנת הלימודים בתיכון אמית בבאר טוביה

ההופעה הופסקה ואגם בוחבוט עזבה את המקום

אירוע חריג במסיבת הסיום של תיכון אמית

 

 

תלמיד החליט לעלות לבמה, בניגוד להוראות, באמצע הופעה של אגם בוחבוט בתיכון באר טוביה, משך בשיערה והפיל אותה כשניסו להוריד אותו בכח מהבמה.

ברור, כי הילד לא היה צריך לעלות לבמה. יחד עם זאת, על פניו, נראה שלא התכוון לפגוע באגם, אלא ניסה להיאחז במשהו, כשהמאבטח דחף אותו והוא תפס בשערה של אגם.

 

מהמועצה האזורית באר טוביה נמסר: 

“בעת הופעה חגיגית של הזמרת אגם בוחבוט לרגל סיום שנת הלימודים בתיכון אמית באר-טוביה, אירע מקרה של התפרצות תלמיד לבמה לצורך צילום תמונה עם הזמרת שנגמר, לצערנו, בעוגמת נפש לזמרת ובסיום האירוע החגיגי.
מועצת באר טוביה והעומד בראשה שולחים התנצלות בפני אגם בוחבוט ומאחלים בהזמנות זו חופש בטוח לכל בוגרי חטיבת הביניים והתיכון.”
בדף הפייסבוק של המועצה רוב התגובות אמפטיות אל הנער, רבים מבקשים לחבק את הנער שלטענתם עובר שיימינג ודווקא מלינים על המאבטח.
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה בוחבוט: “חברים קודם כל, דבר ראשון, אני בסדר, קצת בהלם אבל בסדר. זה מתחיל בלזרוק דברים עליי ועל כל הצוות שלי וממשיך בלהתפרץ לבמה ולמשוך ככה בשיער זה יכול היה להגמר אחרת!”.

“אתם לא מבינים שאתם מסכנים פה גם את עצמכם. גם אם הכוונה היא טובה וגם אם זה “בסה”כ סלפי”, יש דרך להמתין בסבלנות ולחכות לסוף ההופעה. אני מוקפת באנשי צוות הכי מדהימים שיש ותאמינו לי שאם תפנו אליהם תקבלו את מלוא תשומת הלב.”

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן