אירוע ההתרמה הגדול של חמ”ל רחובות

האירוע יתקיים השבוע במשך יומיים, חמישי ושישי 7-8.12 עם הפנינג מכירות של בגדי יד שנייה איכותיים, עגלות מזון, דוכני התרמה וגם מופעים של הילה בן דוד ושירה גבריאלוב – הכניסה חופשית.

קונים, תורמים ושרים למען הלוחמים ומשפחות המפונים למען משפחות המפונים והחיילים

עם פרוץ מלחמת “חרבות ברזל” נפתח לראשונה חמ”ל רחובות – מקום בו התרכזו עשרות מתנדבות ומתנדבים ואספו ציוד ללוחמים בדרום ובצפון וכמובן גם למשפחות המפונים.

כעת קול הנשים של חמ”ל רחובות יוצא ביוזמה חדשה ומודיע על אירוע ההתרמה הגדול למען החיילים והמשפחות המפונות.

האירוע יתקיים השבוע במשך יומיים, חמישי ושישי 7-8.12 עם הפנינג מכירות של בגדי יד שנייה איכותיים (כל פריט יימכר כ-5 שקלים בלבד), עגלות מזון, דוכני התרמה וגם מופעים של הילה בן דוד ושירה גבריאלוב – הכניסה חופשית.

אירוע ההתרמה יתקיים בחמ”ל רחובות – ברח’ היצירה 17, ביום חמישי (7.12) בין השעות 14:00-21:00 וביום שישי (8.12) בין השעות 10:00-14:00

מופע מרכזי החל מהשעה 19:00- בהשתתפות הזמרות והיוצרות הילה בן דוד ושירה גבריאלוב, דוכני התרמה, הדלקת נרות חנוכה ודוכני מזון.

כלל ההכנסות מאירוע ההתרמה יועברו למשפחות המפונים לחיילים הלוחמים בגזרות הצפון והדרום.

במקום יש מרחב מוגן ובצמוד אליו מרחב מוגן נוסף, בזמן אזעקה יש לנהוג ע”פ הנחיות פיקוד העורף. לפרטים נוספים ושאלות ניתן לפנות לרעות בטל’: 052-4254448.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן