אירועי ‘קיץ ישראלי 10’ באשדוד עוברים למקום ממוגן

מתמקדים בביטחון הילדים: המופעים יועברו למונארט המוגן והממוגן

עיריית אשדוד נערכת להמשך “קיץ ישראלי ובהתאם למדיניות שנקבעה בתחילת הקיץ פועלת על פי הערכות מצב סדורות.

כעת, בשל אי הוודאות ששוררת נוכח תגובה אפשרית מצפון או מאיראן, ובדומה לערים אחרות בארץ שביטלו את מופעי ילדים, הוחלט לצמצם את קיץ ישראלי 10 ואת מופעי החוץ ולהתכנס למקומות מוגנים.

בעירייה הסבירו כי על פי השנים הקודמות, בכל יום פוקדים את שמונת המתחמים כ-6 אלפים ילדים, כאשר רוב הפעילות נערכת תחת כיפת השמים.

ההחלטה כעת נובעת מהרצון להמשיך ולתת לילדי העיר את הטוב ביותר, אך לשים בראש סדר העדיפויות קודם כל את ביטחונם. בהתאם לכך, הוחלט על מיקוד ההופעות באולם של מונארט העומדים בתקן הבטיחות של פיקוד העורף. באולמות יוצגו הצגות ילדים.

בעירייה הסבירו כי מצב חוסר הוודאות המתמשך מייצר אי שקט.

“אנחנו כגוף אחראי נמצאים עם אצבע על הדופק ומרגישים את הלך הרוח בקרב התושבים. המעבר של הפעילויות לילדים אל תוך מתחם מוגן הוא הפתרון הנכון כדי לאפשר להם ליהנות מהמשך הקיץ בצורה טובה, מהנה ובטוחה. באשר להופעות באמפי, מדובר באוכלוסייה בוגרת מכירה מקרוב את הוראות פיקוד העורף ואת הנהלים, בשונה מילדים התלויים בהוריהם ואינם עצמאיים. בשעת חירום מדובר במצב מורכב מאוד, בעיקר כאשר מדובר בהורים שבאים עם מספר ילדים להופעות.”

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשוילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן