אימו של הכדורגלן דור תורג'מן: "ברגע הגול התפרצתי בבכי, הכל עלה וצף לי – תפילות של שנים התרכזו לרגע אחד"

ליזו בלילה, אימו של דור תורג'מן: "אני בסערת רגשות, כל הגוף שלי רעד אתמול ועדיין לא נרגעתי. ברגע של הגול התפרצתי בבכי, הכל עלה וצף לי – תפילות של שנים התרכזו לרגע אחד מיוחד"

הכדורגל הישראלי גועש ובצדק. נבחרת הנוער המוצלחת של אופיר חיים עשתה זאת בענק אמש כאשר גברה על נבחרת ברזיל ברבע גמר המונדיאליטו.

מי שהצליח לכבוש את הלבבות של הישראלים הוא דור תורג'מן – החלוץ האשדודי, שליהטט על הרחבה ואחראי על המהפך והניצחון הענק. תורג'מן ריגש מדינה שלמה כאשר על זרועו כתב: "לזכר נרצחי הפיגועים"

תורג'מן ג'וניור, בנם של גבי וליזו (בלילה), נצר למשפחה של כדורגלנים – משפחת אוזנה האהובה שבחלוף השנים גידלה כוכבי עבר כמו עמוס וזאנה.

לפני זמן קצר, שיתפה אימו, ליזו בלילה, המשמשת כמנהלת מוקד זימון תורים במרכז הרפואי קפלן "תפילות של שנים התנקזו אתמול לגול אחד. דור הוא ילד מדהים שכולו לב, ווינר אמיתי בנשמה".

בלילה הגיעה הבוקר לעבודה, אפופת התרגשות מאירועי אמש.

"דור הוא ילד מדהים, מאוד צנוע. הוא הקדיש את כל חייו לטובת הכדורגל, וגם אנחנו כהורים תמכנו בו לאורך כל הדרך. הוא ילד שכולו לב, ווינר אמיתי בנשמה. אפילו את הגול המשמח שלו הוא הקדיש לזכרם של חיילי צה"ל שנרצחו אתמול בגבול מצרים".

היא מוסיפה ומספרת: "אני בסערת רגשות, כל הגוף שלי רעד אתמול ועדיין לא נרגעתי. ברגע של הגול התפרצתי בבכי, הכל עלה וצף לי – תפילות של שנים התרכזו לרגע אחד מיוחד".

ליזו מספרת שדור התחיל באשדוד עוד בהיותו ילד, ובגיל 15 עבר למכבי ת"א, כאשר היום הוא משחק בבוגרים של מכבי ת"א,"ואם אתמול מעיד על משהו, זה שלדור יש עוד עתיד גדול בכדורגל". היא הגיעה הבוקר נרגשת למקום עבודתה כמנהלת מוקד זימון תורים במרכז הרפואי קפלן, ומודה: "קשה אחרי ערב כזה להתרכז, אבל אין ספק שצריך להמשיך את החיים כשגרה, כמו שתמיד חינכנו את דור. החברים בעבודה כולם יודעים ומאוד מפרגנים".

לסיום אמרה ליזו, "מאחלת לו שלא ישתנה לי לעולם – שימשיך להיות אדם צנוע וטוב לב, שימשיך להיות ווינר בנשמה ולהוכיח שהשמיים הם הגבול".

כולנו מחזיקים אצבעות לדור – ולנבחרת ישראל כולה.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: פרטי | ההתאחדות לכדורגל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן