אילת: שגרירים של "גדולים מהחיים"

העיר אילת נרתמת לקמפיין גיוס ההמונים של עמותת "גדולים מהחיים" ומקדישה את ההתרמה לנופשי החלמה עבור ילדים חולי סרטן מכל הארץ,

העיר אילת נרתמת לקמפיין גיוס ההמונים של עמותת "גדולים מהחיים" ומקדישה את ההתרמה לנופשי החלמה עבור ילדים חולי סרטן מכל הארץ, שיוכלו לנפוש באילת ולהתאוורר מהמחלקות האונקולוגיות ומשגרת הטיפולים. ההתרמה מתחילה היום (ב' 4.9.23) ותימשך במהלך חודש ספטמבר, הוא חודש המודעות הבינלאומי לסרטן בקרב ילדים. היעד שנקבע הוא 300 נופשונים בעלות מוערכת של 1 מיליון ₪. כל אחד יכול לתרום בקניון, ברדיו המקומי וברשתות החברתיות של העירייה, רשת המתנ"סים ושל כל אחד ואחת מהשגרירים באילת.

עמותת ״גדולים מהחיים״ יוצאת במהלך חודש ספטמבר בקמפיין גיוס המונים במתכונת 'שגרירים". הקמפיין פועל על פי העיקרון של "תעבירו את זה הלאה" – כל שגריר.ה לוקחת על עצמו מטרה ויעד לגיוס תרומות, כמו מימון תרופות, טיפולים וציוד רפואי שאינם בסל הבריאות, בדיקות גנטיות והטסות לטיפולים מצילי חיים בחו"ל, תקנים במחלקות האונקולוגיות, מענה לילדי גן החלומות ועוד. אופן התרומה – כל שגריר מקבל לינק אישי באמצעותו ניתן לתרום למטרה הנבחרת אותו שולחים לחברים, מכרים וקרובי משפחה באמצעות הרשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ.

העיר אילת ביוזמתו של חנן פרידמן – מנכ"ל חברת טראקנט, חברת סטראטאפ שצמחה באילת ובעידודו של ראש העירייה – אלי לנקרי, תהפוך גם היא לשגרירה של העמותה ותבצע התרמה  שתוקדש כולה לנופשונים עבור הילדים ובני משפחתם באילת. בין השגרירים שיפעלו ביום ההתרמה: עיריית אילת, רשת המתנ"סים אילת, החברה הכלכלית לאילת (חכ"א), תאגיד המים העירוני "עין נטפים", רשות שדות התעופה, קופת חולים כללית, קניון עזריאלי מול הים, הפועל יוסי אברהמי, פטקום, רדיו "קול הים האדום", עיתון "ערב ערב" וחברת טראקנט. כל אחד מהגופים יקדם את ההתרמה, אליה יכולים להצטרף כל תושבי העיר ולתרום באמצעות לינק שיפורסם בפייסבוק העירייה ודרך כל אחד ואחת משגרירי אילת השותפים.

ההתרמה באילת הוקדשה כאמור לנופשים באילת כאשר היעד הוא 300 נופשונים בעלות של 1 מיליון ₪. במהלך השנה מקיימת העמותה חמישה נופשים משפחתיים באילת בהם משתתפים מאות ילדים חולים ובני משפחותיהם, הנהנים מהפוגה משגרת החיים, ממנוחה בין הטיפולים, ומזמן איכות לחיזוק התא המשפחתי. שרון איילון, מנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת "גדולים מהחיים" הודתה לעיר אילת ולכל הגופים על ההירתמות ואמרה: "הנופשים הללו הם חמצן עבור המשפחות בו הם מבלות יחד זמן איכות ונמצאות בהפוגה משגרת הטיפולים הקשה". גם חנן פרידמן ציין בחום את ההתגייסות החמה של העיר אילת ואמר: "התרומה מהעיר אילת לטובת נופשים תחזור למעשה לעיר, שכן הנופשים עצמם מתקיימים בעיר אילת והילדים ובני משפחותיהם ינפשו ויבלו בעיר"

עמותת "גדולים מהחיים" הפועלת משנת 2000, מלווה ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם מרגע האבחנה. בטיפולים הקשים, באשפוזים, ברגעי המשבר והתקווה, כשהחיים מתהפכים והפרופורציות משתנות. זועקים את זעקתם, ועושים הכל כדי לאפשר להם סיכוי להחלמה, איכות חיים טובה, ואוויר לנשימה. בעמותה מציינים, כי בעזרת השגרירים, צפוי הקמפיין לשנות חיים שלמים. 

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן