אילת: רכב התנגש בעמוד חשמל, במהלך מרדף משטרתי

בעת פעילות יזומה של משטרת ישראל כנגד עבירות תנועה מסכנות חיים, הבחינו השוטרים ברכב הסוטה ממסלולו ושנסיעתו לא רציפה. השוטרים קראו לנהג הרכב לעצור, אך זה התעלם והמשיך בנסיעתו. בהמשך הגיע הרכב לניידת ששהתה במסלול נסיעתו, השוטר שקיבל את הדיווח על הרכב הנמלט, נעמד על הכביש וסימן לו לעצור, נהג הרכב לא שעה להנחיותיו והמשיך בנסיעתו תוך שהוא מסכן את חיי השוטר בנהיגתו הפרועה.

תוך דקות מספר הרכב מתנגש בעמוד חשמל, בעקבות התאונה נגרם נזק רב לרכב ולסביבתו. השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בשלושה נוסעים, העניקו להם סיוע ראשוני ודאגו לפנותם לקבלת טיפול רפואי. מתחקור זירת האירוע עלה כי נהג הרכב נמלט מהמקום טרם הגעת השוטרים.

בפעולות חקירה הצליחו השוטרים לאתר את זהות הנהג שנמלט מהמקום. ארבעת נוסעי הרכב עוכבו לחקירה בחשד לשיבוש הליכי חקירה. בתום חקירתו, נעצר נהג הרכב, והובא בפני בימ״ש השלום.

פקד חן אמיר, סגן מפקד משרד תנועה במשטרת אילת: ״בניסיונותיו של החשוד להמלט מהמשטרה ובנהיגתו הפרועה הוא סיכן את עצמו, את הנוסעים ברכב, את השוטרים והסביבה כולה. על אף ניסיונותיו להתחמק מאיתנו הצלחנו לאתר אותו ולהגיע אליו. ידה הארוכה של המשטרה תגיע לכל מי שפועל בניגוד לחוק ומסכן את שלום הציבור״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן