אילת: קפה Y לא ייסגר, בניגוד לחרושת השמועות

סגן ראש העיר מתן בארי: “באופן סופי בית הקפה יפתח בהתארגנות מחודשת לאחר חופשת הפסח”

חרושת השמועות הנוגעות לסגירתו של קפה Y המעסיק בעלי צרכים מיוחדים עוררה גלים בעיר אילת.

ממלא מקום וסגן ראש העיר מתן בארי התייחס לסוגייה ואמר לעוקביו ברשתות החברתיות, “כפי שכולכם יודעים, ברחבת מרכז הצעירים שלנו ליד הפארק המזרקה פועל הקפה המיוחד ביותר בעיר, קפה Y המשלב אנשים בוגרים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים יחד עם עמותת יחדיו.

“בימים האחרונים בית הקפה עצר את פעילותו השוטפת והחלה חרושת שמועות כאילו בית הקפה סגר את שעריו לצמיתות.

“כמחזיק תיק צעירים האחראי על המתחם כולו, קיימתי מספר שיחות עם הנהלת העירייה ונציגי עמותת יחדיו, ובראשם מנכ״ל העמותה אל״מ במיל׳ יאיר באר, איתו נפגשתי הבוקר, ובאופן סופי בית הקפה יפתח בהתארגנות מחודשת לאחר חופשת הפסח.

הפרוייקט הזה הוא אחד הפרויקטים החשובים ביותר לעיר אילת בכלל ולמרכז צעירים בפרט, ואני שמח שדווקא ביום המודעות לאוטיזם אנחנו מבשרים בשורה כזו חשובה. אני מודה למנכ״ל עמותת יחדיו, לראש העיריה, למאיר אליהו מנהל סניף אילת, לחברה הכלכלית אילת ולצוות מרכז צעירים על הסיוע, ובעיקר לכם, שלא מפסיקים לפקוד את בית הקפה ולתת לאותם אנשים מיוחדים, תקווה גדולה וסיפוק גדול מעשייה”.

בעיריית אילת הבהירו כי אכן, הקפה לא ייסגר. מדוברות עיריית אילת נמסר: “עמותת יחדיו המפעילה את קפה Y במתחם מרכז צעירים, מודיעה על סגירת הקפה למהלך חג הפסח ולטובת היערכות מחודשת לפתיחתו. בית הקפה המעסיק אוכלוסיה עם מוגבלות ייפתח שוב לאחר החג בהערכות חדשה, נכונה ויעילה יותר”.

צילום: יח"צ | פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן