אילת: צואת כלבים – אוספים ולא נקנסים

עיריית אילת ממשיכה להגביר את האכיפה כנגד אי איסוף צואת כלבים וביצעה במהלך הקיץ האחרון מבצעים יזומים באמצעות יחידות האכיפה העירוניות במהלכם ניתנו למעלה מ–200 קנסות השלב הבא, הגדלת הקנס לסכום של 730 ₪ והקמת מאגר מידע גנטי לכלבים, שיאפשר לקנוס את בעלי הכלב באמצעות דגימת צואה בשטח

גם השנה הוגדרה האכיפה כנגד אי איסוף צואת כלבים כיעד עירוני בתחום האכיפה שמוביל מינהל תפו”ח בעירייה באמצעות יחידות האכיפה העירוניות סל”ה, סיירת תיירות, שיטור עירוני והשירות הווטרינרי.

במסגרת זו הנחה ראש העירייה – אלי לנקרי את כל יחידות האכיפה לבצע מבצעים יזומים לצד האכיפה השוטפת, במהלכם פוקדים סיירי סל”ה (סיירת למען התושב) את הפארקים הציבוריים בשעות הבוקר המוקדמות. לצד אלה אוכף גם אגף השירות הווטרינרי בעירייה שוטטות כלבים. במקרים של כלב משוטט עוקב הפקח אחר הכלב עד לדלת ביתו ורושם קנס לבעלים. במקרה שהכלב הינו בעל שבב, סורק הפקח את השבב ודו”ח נשלח לבעלי הכלב.

בנוסף, צוות המשל”ט העירוני המשמש מוקד צופה למערך המצלמות העירוני, הונחה גם כן להגביר ערנות באזורים בהם מותקנות מצלמות בדגש על הפארקים והגנים הציבוריים תוך הכוונת הצוותים בשטח ברגע שנצפה כלב.

לצד האכיפה מבצע מינהל שירות לתושב בעירייה ניקיון שוטף בפארקים הציבוריים באמצעות קבלני הניקיון, כולל תחזוקה של למעלה מ-200 מתקני שקיות לצואת כלבים המוצבים בפארקים.

בנוסף הנחה ראש העירייה את הלשכה המשפטית בעירייה לפעול במישור המשפטי, האחד להגדיל את גובה הקנס לגובה המרבי מ-475 ₪ היום ל-730 ₪ ובנוסף לפעול בהתאם לחקיקה שאושרה ומאפשרת לרשויות להקים מאגר גנטי של הכלבים על ידי דגימות DNA. אלה יאפשרו לאכוף כנגד אי איסוף צואת כלבים על ידי דגימה בשטח של הגללים וקנס יישלח היישר לבעלים.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת איכות הסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן