אילת: פרוייקט שברי זכוכית יוצא לדרך

מ”מ ראש עיריית אילת, מתן בארי: “מאחל לכל בני הנוער בהצלחה גדולה. יחד ננפץ את כל התקרות”

שברי זכוכית – יוזמה משותפת של מ”מ ראש עיריית אילת, מתן בארי ורס״ב ארז רומי, קצין בילוש מחלק נוער יצאה לדרך.

במסגרת התוכנית, יזוהו תחילה ע״י גורמי המקצוע בני נוער עם מחסומים בסיכויים, והמצטרפים ילוו על ידי חונך ממחלק הנוער בשאיפה לנקותם מהסיכונים אליהם הם חשופים, לצמצם את עברם הפלילי האפשרי והמסיימים יכנסו לשירות צבאי משמעותי שלא יפגע כתוצאה מטעויות שנעשו בצעירותם.

שם הפרויקט ממחיש את חשיבותו יותר מכל, לכל נער ונערה עם מאפייני סיכוי יש סיכויים נמוכים יותר להצליח ולפתח מסלולי קריירה וחיים משמעותיים, ובעצם “תקרת הזכוכית” שלהם נמוכה יותר משל אחרים, בוודאי כאשר הנערים גדלים באילת, שבעקבות ריחוקה מתחילים בנקודה קשה מאחרים.

“זו בדיוק מטרת הפרויקט”, מסביר בארי, “לנפץ את אותה תקרת זכוכית ולכסות את הרצפה בשברים שלה, השברים של אותה הזכוכית המנטלית שמנעה מבני הנוער להאמין בעצמם, ולהגשים את עצמם בניגוד לכל תחזית!

אני מודה לארז רומי ומחלק הנוער במשטרת אילת, צוות נוער במנהל שח״ק וכמובן מנהלי בתי הספר על שיתוף הפעולה, ומאחל לכל בני הנוער בהצלחה גדולה. יחד ננפץ את כל התקרות”.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן