אילת מציינת 75 שנים לשחרורה ולהנפת דגל הדיו 

את הדגל יניפו יחד עם השר וראש העירייה, המשפחות השכולות של נרצחי ה-7 באוקטובר והקרבות בעזה

העיר אילת מציינת היום, ט’ באדר ב’, 75 שנים לשחרורה ולהנפת דגל הדיו.

שבוע החגיגות שהחל עם הצדעה למייסדים, הצדעה לקהילת החינוך, מרוץ לילה וקבלת פנים חגיגית, ייחתם בטקס הממלכתי המסורתי, שיתקיים הערב, יום שלישי, ט’ באדר ב’ (19.3.24) ברחבת אום רשרש, שם הונף דגל הדיו בט’ באדר תש”ט 1949 במבצע עובדה, שסימל את סיום הקרבות של צה”ל במלחמת יום העצמאות ובו נכבשו הנגב הדרומי ודרום עמק הערבה ובהם העיר אילת.

הטקס יתקיים במעמד שר הנגב גליל וחוסן לאומי – יצחק וסרלאוף, חה”כ משה סולומון – סגן יו”ר הכנסת, חה”כ שלום דנינו, ראש עיריית אילת – אלי לנקרי ובהשתתפות מייסדי העיר, ותיקיה, תושבים, מפקדי כוחות הביטחון, קונסולים, ומאות בני נוער מכל תנועות הנוער.

את הדגל יניפו יחד עם השר וראש העירייה, המשפחות השכולות, ויקי אביטן אמו של דור אביטן ז”ל, בתיה מלכה אמו של דור מלכה ז”ל, מיכל זפרני אמו של איתי זפרני ז”ל, שנרצחו בשבעה באוקטובר, זהבה דמארי אמו של רב סמל ראשון מתן דמארי ז”ל, שרון איזנקוט אמו של סמל מאור איזנקוט ז”ל וצבי קרוואני אביו של רב סמל לידור יוסף קרוואני ז”ל, שנפלו בקרבות בעזה.

הכניסה חופשית. הטקס יועבר בשידור ישיר בפייסבוק העירייה.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן