אילת: כנס איגוד מהנדסי ואדריכלי ערים

במהלך הכנס צפויות להתקיים בחירות לוועד האיגוד ולאחריהם ייבחר יו”ר חדש

כנס איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים, שמארח את בכירי התכנון והבנייה ואנשי הנדל”ן המובילים בישראל, נפתח הערב בעיר אילת. במהלך הכנס יתקיימו בחירות לוועד האיגוד, ולאחריהם ימונה יו”ר חדש לאיגוד מהנדסי ואדריכלי הערים.

הכנס, בהשתתפות מעל 250 מהנדסי ואדריכלי ערים ורשויות מקומיות, מתמקד באתגרים בהם נתקלים המהנדסים והאדריכלים ובנושאים הבוערים של עולם הנדל”ן, בהם: שיקום הדרום והצפון, תכנית כוללת להתחדשות עירונית, תכניות בינוי עיצוב, פרויקט המטרו, התכנון לציבור החרדי ועוד.

אלי לנקרי, ראש העיר אילת, הגיע לברך ואמר: “אילת נמצאת תנופת בנייה ופיתוח באזורי המגורים והתיירות. חברנו בין עיר התושבים והתיירות, כשהשדה תעופה הישן הופך לסנטרל פארק האילתי. תפיסה שמחברת בין הקהילה לתיירים ואת רוח האחדות האיתנה של עם ישראל. לכם מהנדסי ואדריכלי הערים יש תפקיד כביר ומלא אחריות.”

אדר’ גיא דוננפלד, מנכ”ל איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים ומהנדס העיר בית שמש: “ביום האחרון של הכנס הקודם לפני שנה דיבר איתנו אור הלר על האיומים על מדינת ישראל. טסתי בראש השנה וחזרתי ב-6.10. אני מתנדב במשטרת התנועה ולצערי נחשפתי  ב-7.10 בקשר לכל אותם אירועים שהייתי שמח למחוק מהזיכרון. במהלך השנה המטורפת הזאת הרשויות הוכיחו שוב שהן יודעות להיכנס מתחת לאלונקה ומתפקדות כשהמדינה לא מתפקדת. היו לנו התלבטויות לגבי הכנס הזה, אבל היה חשוב לנו שיקרה, זאת ההזדמנות להיפגש ולהחליף רעיונות, ולמלא מצברים משנה לא פשוטה שעברה על כולנו.”

אדר’ אורית כהן, יו”ר הכנס ומהנדסת הוועדה המרחבית יזרעאלים: “אני קרובה לאנשים בחזית הצפונית והיה לזה ביטוי בכנס, בהקשר המלחמה ובכלל. אבל המטרה בכנס היא לא לעסוק רק במלחמה אלא גם בתקווה, בחוסן והשראה, מצפה מגוון של פאנלים. לגבי הבחירות- כוחנו באחדותנו”.

צחי כץ, יו”ר איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים: “אנחנו מסכמים בכנס הזה ארבע שנים עמוסות ופוריות. המלחמה טירללה אותנו אבל לא הפסקנו לעבוד לרגע. אני מודה לכל מי שעזר לי בשנים האלה ותרם את חלקו להצלחת האיגוד.”

בתאריכים 16-19 בספטמבר בכירי הנדל”ן בישראל מתכנסים במלון יו מג’יק פאלאס באילת, במסגרת הכנס השנתי של מהנדסי ואדריכלי הערים. הכנס יעסוק בשאלות המקצועיות והמרכזיות בעולמות התכנון, ההנדסה והבנייה.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אודי פורטל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן