אילת: חניכי יוניסטרים פיתחו מיזם חדשני המגן מפני השמש

כו לשבחים בתחרות הארצית “מיזם השנה של יוניסטרים” לשנת 2023 עם מיזם חדשני אותו הם פיתחו – עמדות נגישות שיוצבו בחופי הים ובמסלולי טיולים ברחבי הארץ ויספקו קרם הגנה בלחיצת כפתור ובמחיר לכל כיס.

בוגרי מרכז היזמות יוניסטרים, עילאי גורן, ריף מייזן, עדן בן דוד, יונתן גמזו, אנדריי יוטיש ועידו רז, שסיימו השנה את הלימודים, זכו לשבחים בתחרות הארצית “מיזם השנה של יוניסטרים” לשנת 2023 עם מיזם חדשני אותו הם פיתחו – עמדות נגישות שיוצבו בחופי הים ובמסלולי טיולים ברחבי הארץ ויספקו קרם הגנה בלחיצת כפתור ובמחיר לכל כיס. כבני ובנות אילת החשופים לשמש ציינו החניכים, שהמטרה שלהם היא להעלות את המודעות לסכנות מהשמש ואת חשיבות ההגנה מפניה. 

רגע לפני גיוסם לצה”ל ובמטרה לחשוף ולקדם את המיזם, נפגשו השבוע (א’) בני הנוער עם ראש העירייה – אלי לנקרי ועם ד”ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח”ק בעירייה והציגו בפניהם את המיזם שמקדם גם בריאות וגם קיימות. בני הנוער הסבירו שהעמדות יהיו ידידותיות לסביבה משום שהלקוחות לא רוכשים את הקרם בבקבוקי פלסטיק. בנוסף, השימוש בהן הוא קל ונוח, ללא צורך להיסחב עם בקבוק של קרם הגנה מהבית. עידו רז חניך בקבוצה, אמר: “החזון שלנו הוא להגביר את המודעות והשימוש בקרם הגנה למניעת הסכנות מהשמש, ולעשות זאת בצורה שתנגיש את השימוש לכל אדם מבחינת מיקום ועלויות. במקביל, אנו שואפים לשמור על הסביבה ולמנוע צריכה מיותרת של פלסטיק. יש לנו אבטיפוס עובד ואנו מקווים למצוא משקיעים שיראו ערך במיזם שלנו”. ראש העירייה ברך את בני הנוער ואמר: “אין לי ספק שהמיומנויות שרכשתם מעולם היזמות והחדשנות יגרמו לכם להמשיך ולחלום בענק ובכך תשפיעו לטובה גם על הסביבה וגם על הדורות הבאים”. ד”ר גניאל הצטרף גם הוא לברכות ואמר: “מדובר בתלמידים מצוינים עם יוזמה מקומית ייחודית המקדמת בריאות וקיימות”. 

יפעת בכור, מנכ”לית עמותת יוניסטרים הודתה לעיריית אילת על השותפות והתמיכה רבת השנים במרכז יוניסטרים באילת ובבני ובנות הנוער תושבי העיר, אשר משקיעים רבות בפיתוח סטארטאפים למען עתידם ולמען עתיד העיר ותושביה והוסיפה: “אני בטוחה שבני הנוער שלנו ימשיכו לשגשג ולהתפתח ומצפה לראותם בתכנית הבוגרים שלנו אשר ממשיכה להזניק את הצעירים לפיתוח עצמי וכישורי קריירה, סיוע בתעסוקה ועוד”.

עמותת יוניסטרים מכשירה ליזמות עסקית וחברתית, אלפי בני ובנות נוער מכל הארץ ומכל המגזרים. במהלך התכנית, מפתחים בני ובנות הנוער מיזמים חדשניים, ומקבלים כלים ומיומנויות מעולמות היזמות והחדשנות, המאפשרים להם לחלום בגדול, להעלות את ביטחונם העצמי, להגשים את השאיפות המקצועיות שלהם ולהצליח בחיים. באמצעות החינוך ליזמות ופיתוח חשיבה חדשנית בקרב בני הנוער בפריפריה ובליווי אלפי אנשי ונשות עסקים והייטק בכירים מהארץ ומהעולם, פועלת יוניסטרים למען צמצום הפערים החברתיים ובמטרה לקדם מוביליות חברתית וכלכלית. 

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן