אילת : חילופי מפקדים בגזרה

מפקד האוגדה המרחבית – תא”ל איציק כהן, מסיים את תפקידו לאחר שנתיים

בהן התהדקה המעטפת הביטחונית של אילת על ידי שילוב גדוד “מגן אילת”, תרגילים להגברת המוכנות וגם תרומה לקהילה. ראש עיריית אילת – אלי לנקרי נפגש הבוקר (ב’) עם המפקד והודה לו על תרומה משמעותית להגנה על העיר אילת, על תושביה ועל הנופשים בה. את תא”ל איציק כהן יחליף תא”ל איתמר בן חיים. 

בפגישה בין השניים ברך ראש העירייה את תא”ל איציק כהן על תרומתו המשמעותית לביטחון העיר אילת ולהגנה על תושביה והודה לו על שותפות, זמינות, נחישות ומעורבות. במהלך תקופת כהונתו שולב כאמור גדוד עוטף “מגן אילת”, גדוד קבוע המגן על העיר אילת. עוד בתקופתו בוצעו תרגילים רחבי היקף להגברת המוכנות של העיר. 

תא”ל איציק כהן הודה גם הוא לראש העירייה ושיבח אותו על הדאגה התמידית לעיר אילת, לתושביה ולנופשים בה ואמר: “היתה לי זכות ענקית להיות חלק מההגנה על העיר אילת. אני מאחל לראש העיר, אנשיו ותושביו, המשך התפתחות, הישגים וביטחון”. עוד שיבח מפקד האוגדה את שיתופי הפעולה בעיר אילת בין העירייה לבין כוחות החירום וההצלה הפועלים בעיר ואת שותפות המאמץ בהגנה על תושבי אילת והאזור ועל הנופשים בה. 

לצד השמירה על ביטחון העיר והגנה על תושביה והנופשים בה, מעורבת האוגדה גם בקהילה. בפעולות לעידוד גיוס משמעותי לצה”ל, בפרויקט “שלובים יחדיו” של בני ובנות אילת עם מוגבלויות המשולבים בבסיסי האזור, בשילוב מתנדבים בני ובנות הגיל השלישי בבסיסי צה”ל הסמוכים וגם בתרגילים משותפים להגברת המוכנות בחירום ולחיזוק המעטפת הביטחונית בתקופות העומס בעיר ולהגנה על תושבי העיר והנופשים בה. 

לצד החלפת תשורות בין השניים, העניק ראש העירייה תעודת הערכה והוקרה למפקד האוגדה בה הודה לו בשם תושבי העיר אילת על פועלו ללא לאות להגנה על ביטחונה של העיר אילת, שערה הדרומי של המדינה תוך יצירת מעטפת ביטחונית, רחבת היקף ואיתנה ותרומה משמעותית ומרגשת לקהילת אילת. 

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן