אילת הצטרפה למערך כיתות הכוננות הארצי

כיתת הכוננות של אילת מונה 60 מתנדבים, שיפעלו באירועי חירום כחלק מעיבוי הכוחות בגזרה 

העיר אילת הצטרפה למערך כיתות הכוננות הארצי, שמוביל המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל לטובת חיזוק הביטחון האישי בכל רחבי הארץ. כיתת הכוננות של אילת מונה 60 מתנדבים, שיפעלו באירועי חירום כחלק מעיבוי הכוחות בגזרה. 

 לצד עיבוי כוחות בכל גזרת אילת ומערך הגנות מתקדם, תפעל כיתת הכוננות של אילת בשלוש גזרות של העיר בהתאם לתפיסה המבצעית של משטרת מרחב אילת ותופעל בשעת חירום, אירועי קיצון, פח״ע ואירועים הקשורים בהצלת חיי אדם בהתאם להחלטת פיקוד המרחב. כיתת הכוננות מונה 60 מתנדבי משטרה בני 35-60 כולם בעלי רקע צבאי בתחומי לחימה, שקיבלו בעת הזו פטור ממילואים על מנת לאפשר להם לפעול ככיתת כוננות בשעת חירום. מתנדבי כיתת הכוננות קיבלו נשק ארוך אישי וציוד מגן נלווה. הליך גיוס והכשרת המתנדבים נעשה על ידי משטרת ישראל בהתאם למדיניות השר לביטחון לאומי ח”כ איתמר בן גביר ומפכ”ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי.

כיתת הכוננות של אילת מצטרפת כאמור למעל מ- 700 כיתות כוננות חדשות שהוקמו ברחבי הארץ והן מהוות מכפיל כוח הודות לאזרחים מכלל גווני האוכלוסייה, שגילו רוח התנדבות ולקחו על עצמם לפעול למען הקהילה, לתרום מזמנם לשמור על הבית ולחזק את הביטחון האישי של אזרחי מדינת ישראל בכלל ותושבי עירם בפרט.

בטקס שנערך בבית המשטרה באילת, קרא השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, לכל מי שיכול להצטרף לכיתת הכוננות באזור מגוריו, ללכת ולהצטרף. ״אקדח יכול להציל משפחה, רובה סער יכול להציל בניין. בעזרת הנשק תגנו על עצמכם על משפחתכם, על הרחוב שלכם, על העיר שלכם ועל המדינה שלכם”.

מ״מ מפקד מרחב אילת, סנ״צ משה קראדי ברך את המתנדבים ואמר: ״הקמת כיתת הכוננות תסייע בידינו להצליח במשימתנו החשובה ביותר והיא הגנה על תושבי העיר אילת והמתארחים בה. אתם המתנדבים, חברי כיתת הכוננות, תפעלו יחד אתנו, משטרת מרחב אילת, ותסייעו בידינו לפעול בכל הזירות בהן נידרש לפעול כל זאת  כחלק מפעילותנו להגברת תחושת הביטחון של האזרחים”.

ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, שפעל לקדם את הקמת כיתת הכוננות באילת אמר: ״אני מברך על הקמת כוח חדש, מבצעי וזמין, אשר יסייע לכוחות הפועלים בשטחנו ויגביר את תחושת הביטחון באילת. אני מודה למשרד לביטחון לאומי ולמשטרת מרחב אילת ובעיקר לתושבים המסורים שלנו, שמבינים את גודל השעה ומתנדבים לקחת חלק במשימה החשובה״.

כחלק מהמשך חיזוק מערך הביטחון, ממשיכה משטרת ישראל לגייס כיתות כוננות. תנאי הסף להצטרפות: שירות ביחידה לוחמת, סיום שירות מילואים, עד גיל 65, ללא רישום פלילי, בעלי כשירות רפואית. זה הזמן לשמור על הבית! להצטרפות לחצו על הקישור או במוקד גיוס מתנדבים שמפעילה המשטרה בטלפון: 076-8115211.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן