אילת: דקר מאבטח, ניסה להימלט – ונעצר

לפנות בוקר, 16.3.22, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל, על מאבטח באחד המועדונים במרכז התיירות, כי הוא נדקר ע"י שניים אשר נמלטו מהמקום. הרקע לדקירה, ככל הנראה בשל הסירוב להכניסם למועדון מהסיבה כי נערכה במקום מסיבה פרטית למוזמנים בלבד.

מעדותו של המאבטח עולה כי לאחר שהסביר לי לשניים כי אין באפשרותם להיכנס למועדון, הבחין באחד החשודים שולף סכין והרגיש דקירות בבטנו, באותן שניות המשיך החשוד לאיים עליו באמצעות הסכין, ניסה לחתוך אותו בפניו, במזל הצליח המאבטח להזיז את פניו והסכין פגעה בדש מעילו וקרעה אותו. שני החשודים החלו להימלט מהמקום.

כוחות משטרת מרחב אילת שהוזעקו למקום, הגיעו מידית לזירת האירוע, ביניהם כוחות סיור, מג"ב ויס"מ והחלו בסריקות אחר החשודים ואיסוף ממצאים מזירת האירוע.
בתום דקות ספורות מדיווח האירוע ע"י ראש משמרת סיור באותה העת, דיווח רס"מ כפיר פרל, ראש משמרת לילה של כוח מג"ב כי החשוד נעצר על ידיו.

"עם קבלת האירוע ע"י ראש משמרת לילה, הגעתי מיד לאזור התיירות, קיבלתי תיאור של החשודים בבריחה, ולפתע הבחנתי בשניהם. התחלתי לרדוף אחריהם כשאני צועק להם לעצור ולאורך כל המרדף שומר עימם על קשר עין, לאחר מספר שניות החשוד מעד וכשהגעתי אליו, עצרתי אותו בחיפוש בגופו טרם עלייתו לניידת אותה הסכין, עמה ככל הנראה דקר את המאבטח".

החשוד הובא היום להארכת מעצר בפני בימ"ש השלום באילת, שהאריך מעצרו עד תאריך 20.3.22. חקירת התיק בראשיתה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן