אילת: גנב אופניים ונתפס על חם ע”י בלשי משטרת אילת

משטרת אילת זיהתה את תופעת גניבת האופניים ברחבי העיר ונלחמת בה עם כל האמצעים העומדים לרשותה. זה קרה היום (ראשון), במסגרת פעילות סמויה למיגור תופעת גניבת אופניים ואיתור הגנבים, ביצעו בלשי משטרת אילת מעקב אחר חשוד בשנות העשרים לחייו, המוכר למשטרה בעבירות גניבת אופניים, בעיר אילת וברחבי הארץ. במהלך המעקב נצפה החשוד כשהוא גונב אופניים ומעמיס אותם על רכבו. הבלשים המשיכו במעקב אחר רכבו עד אשר עצרו אותו ביציאה מהעיר, טרם עזיבתו. בחיפוש שערכו ברכבו נתפסו שני זוגות אופניים נוספים החשודים כגנובים וכלי פריצה. החשוד עוכב לחקירה. חקירת התיק בראשיתה.

רפ”ק עו”ד טל עלוש, ראש לשכת מודיעין ובילוש משטרת אילת: “אנו ערים לתופעת גניבת האופניים והקורקינטים ברחבי העיר ועושים כל שביכולתנו להילחם בתופעה הזו, אנו מודעים לכך כי בתקופה זו אלו הם אמצעי תחבורה לכל דבר, על כן מייחסים לכך חשיבות רבה, כשם שאנו מייחסים חשיבות לכל עבירת רכוש אחרת – קלה כחמורה. אנינו נמשיך להלחם בתופעה עם כל האמצעים והיכולות שעומדים לרשותנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מומי
מומי
2 years ago

לא קשה לנחש מי הערס

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מומי
מומי
2 years ago

לא קשה לנחש מי הערס

דילוג לתוכן