איך לבחור את רכב ההשכרה הנכון בשבילכם?

אין זה מפתיע כי לא מעט אנשים יבחרו לשכור רכב, במטרה להבטיח לעצמם את האפשרות להתנייד בצורה נוחה בכל חלקי הארץ, מבלי להיות תלויים בתחבורה ציבורית.

איך לבחור את רכב ההשכרה הנכון בשבילכם?

רכב השכרה יכול להיות שימושי למגוון רחב של שימושים שונים, החל מטיול ארוך בצפון הארץ ועד למעבר דירה או ביצוע של סידורים שונים. לא פעם השכרת רכב יכולה להיות משתלמת יותר, מאשר שימוש ברכב הפרטי שלכם או תשלום עבור מונית. מאחר והתחבורה הציבורית בארץ אינה מפותחת במיוחד, לא מומלץ להסתמך על אוטובוסים שלא תמיד עוצרים בתחנה, או לחילופין, רכבת שעלולה לאחר. לכן אין זה מפתיע כי לא מעט אנשים יבחרו לשכור רכב, במטרה להבטיח לעצמם את האפשרות להתנייד בצורה נוחה בכל חלקי הארץ, מבלי להיות תלויים בתחבורה ציבורית.

אילו רכבים תוכלו למצוא בחברות ההשכרה השונות?

חברות ההשכרה נוטות להחזיק במגוון רחב של רכבים להשכרה, במטרה לאפשר לכם לבחור את הרכב האידיאלי ביותר לצרכים שלכם. יש לזכור כי בחירה ברכב המושלם תבטיח לכם חווית נהיגה נעימה יותר. לכן חשוב להכיר את קטגוריות הרכבים להשכרה, במטרה להבטיח לעצמכם בחירה מושכלת ונבונה יותר.

  1. מכוניות מיני ורכבים חסכוניים בדלק – רכבים אלו מותאמים במיוחד ליחידים או לזוגות, שמעוניינים לחסוך בצריכת הדלק ואינם מעוניינים לשלם ביוקר על שירותי השכרת רכב. רכבים אלו יהיו לרוב זולים יותר והם מותאמים במיוחד לנסיעה בתוך העיר. בקטגוריה זו תוכלו למצוא את יונדאי i10, קיה פיקנטו וכדומה.
  2. מכוניות קומפקטיות – מכוניות אלו יהיו מושלמות לזוגות או למשפחות קטנות, שאינן מתכננות לקחת עימן מטען גדול מידי. בקטגוריה זו נכללים: פורד פוקוס, טויוטה קורולה ועוד.
  3. מכוניות בגודל ממוצע (Mid-size) – מכוניות אלו מותאמות למשפחות גדולות יותר או לקבוצה של חברים, מאחר והן נחשבות למרווחות יותר ומכילות שטח אחסון נדיב יותר. בקטגוריה זו נכללים טויוטה קאמרי ויונדאי סונטה.
  4. מכוניות בגודל מלא (Full-size) – מכוניות אלו מותאמות למשפחות גדולות או לקבוצה גדולה יותר של חברים. קטגוריה זו כוללת את ניסאן מקסימה, שברולט אימפלה וכדומה.
  5. מכוניות יוקרה – מכוניות אלו יספקו לכם חווית נהיגה יוקרתית ומפוארת יותר, לכן היא מתאימה לכל מי שמעוניין לנסוע בסטייל. בקטגוריה זו תמצאו רכבי ב.מ.וו סדרה 7, אאודי 8 וכדומה.
  6. רכבי פנאי – רכבים אלו מושלמים לטיולים משפחתיים ממושכים, מאחר והם יספקו לכם חווית נסיעה מרווחת במיוחד. בקטגוריה זו תמצאו את פורד אקספלורר ואת טויוטה RAV4.
  7. רכשי סטיישן – רכבים אלו מאופיינים בתא מטען ענק, שיכול להתאים במיוחד לטיולי משפחות. בקטגוריה זו תמצאו את Skoda Octavia Estate ואת Audi A4 Estate.
  8. מיניוואן – מדובר על רכבים גדולים במיוחד, המותאמים לקבוצה גדולה של חברים או משפחה מורחבת. בקטגוריה זו תמצאו את ניסאן קווסט ואת קיה קרניבל.

טיפים לבחירת רכב להשכרה

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על בחירת הרכב המושלם ביותר עבורכם, לכן חשוב להיות מודעים אליהם וכמובן לתת עליהם את הדעת.

  1. תקציב- חשוב להחליט מראש לגבי התקציב העומד לרשותכם, על מנת להימנע מהוצאות מיותרות. כדאי לזכור כי התקציב שנקבע מראש אמור לכלול לא רק את מחיר ההשכרה, אלא גם את עלויות הדלק, עלויות הביטוח ותוספות נוספות, כגון כיסאות בטיחות לילדים.

 

  1. מטרת ההשכרה – מומלץ להגדיר מראש את מטרת השכרת הרכב, מאחר והדבר יקל עליכם בבחירת הרכב המושלם עבורכם. במידה ומדובר על יום סידורים במרכז הארץ למשל, מומלץ לבחור ברכב מיני, שיקל עליכם למצוא חניה. לעומת זאת, טיול לאילת יצריך רכב נוח ומרווח יותר. קחו בחשבון את כמות הנוסעים ואת הציוד שלכם, על מנת לבחור לעצמכם את הרכב האידיאלי ביותר.
  2. משך ההשכרה – במידה ומדובר על רכב שאמור לשרת אתכם במשך תקופה ממושכת, חשוב לבחור ברכב עם מושבים נוחים ותנוחת נהיגה מוצלחת. כמו כן, מומלץ לבחון את עוצמת מיזוג האוויר של הרכב ואת הנוחות הכללית שלו, מאחר וככל הנראה תבלו שעות ארוכות ברכב, לכן חשוב לוודא שיהיה לכם נוח ונעים ככל הניתן.
  3. צריכת הדלק – מומלץ לבחור ברכב בעל צריכת דלק חסכונית ככל האפשר, מאחר והדבר יסייע לכם להימנע מהוצאות מיותרות. הדבר נכון במיוחד במידה ומדובר על נסיעות ממושכות ותקציב מוגבל.
  4. אבזור ותוספות – במידה וישנם אביזרים החיוניים עבורכם, כדאי לוודא מראש כי הם מצויים ברכב הנבחר. מדובר על גג שמש, חלונות חשמליים, בקרת אקלים וכדומה. כמו כן, שימו לב האם ישנה עלות נוספת עבור תוספות שונות, כגון כיסאות לילדים. חשוב לוודא מראש כי עלות ההשכרה כוללת בתוכה את עלות הביטוח וכמובן לוודא מהו הכיסוי הביטוחי שתקבלו. חשוב לוודא מראש האם ישנן הגבלות מסוימות, כגון הגבלת קילומטרים או הגבלה על גיל הנהג.
  5. חברת השכרה אמינה ומוצלחת – אומנם ניתן היום למצוא בארץ מגוון רחב של חברות השכרת רכב, אך החוכמה היא לבחור בחברה מומלצת ואמינה. חשוב לבחור בחברה בפריסה ארצית, בעלת מוניטין איכותי ומחירים אטרקטיביים. חברה מסוג זה תוכל לספק לכם מבחר רחב של רכבים מסוגים שונים וכמובן לספק מענה מהיר ויעיל לכל שאלה ולכל בעיה.

בחירת רכב להשכרה עם freesbe

מעוניינים בהשכרת רכב? אנו בחברת freesbe נשמח לספק לכם מבחר רחב של רכבים אמינים ומתוחזקים להשכרה, המגיעים מכל הסוגים והדגמים. היועצים שלנו ישמחו לספק לכם ייעוץ והכוונה, במטרה לסייע לכם לבחור את הרכב המושלם ביותר עבורכם!

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן