אחלה דיל: מתן דיל, דורון מילברג ואמיתי כהן סיירו במתחם חב”ד בנות בכדי לאבחן ליקויים אחרונים שנותרו מאז התערבות ההורים

20180903_095416|מתן

צעקת הורי ילדי תנועת הנוער אשר גילו כי מתחם ‘הבילוי’ של ילדיהם גובל בגן ילדים שהוקם לפני כשנה אליו סופחה החצר הקטנה של הסניף – קורמת עור וגידים.

לסיפור בקצרה: סניף התנועה קיים ברחוב זכריה מדאר מזה כעשור. בשנה האחרונה הוקם גן ילדים בצמוד ועל חשבון רוב החצר של הסניף, עד כדי כך שהילדים קיימו פעילויות על הכביש. ההורים צעקו, פנו אל ראש העיר רחמים מלול, שלאחר פגישה אצלו הוא לבדוק השטח ובנוכחות הורי הילדים סודרו וטופלו הליקויים לרבות הקמת חצר. מאז טענו ההורים כי קיימת צפיפות בשל מספר תנועות הפועלות במקביל וכעת נראה שסופה של הסוגיה להסתיים ובהצלחה יתרהץ

מילברג
סגן ראש העיר,עו”ד מתן דיל, אשר תיווך בין הצדדים, ערך אתמול (ראשון) סיור בבית הספר חב”ד בנות, יחד עם מנכ”ל העירייה, דורון מילברג, חבר המועצה, אמיתי כהן ונציגות מחסידות חב”ד ומתנועת הנוער בני עקיבא. מטרת הסיור הייתה לוודא כי נערכו השינויים שהובטחו כאמור לעיל ובכדי לאבחן ליקויים שנותרו במתחם המכיל את בית הספר של בנות חב”ד עם סניף תנועת בני עקיבא, גני ילדים, מגרש ספורט ובית הכנסת.

דיל הגיע לוודא כי הדברים התבצעו לשביעות הצדדים ויחד עם מנכ”ל העירייה, הבטיח לסיים את העבודות באופן מוחלט לרבות שדרוג וטיפול בליקויים הבודדים שנותרו אשר יבוצעו על ידי קבלני העירייה בשבועות הקרובים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן